Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joilla lumia 8.1 puhelin?

Vierailija
13.11.2016 |

Kuinka teillä toimii?

Itse en saa enään päivitettyä ohjelmia sillä kauppa sovellus ei toimi. Onko tämä nyt sitä Windowsin tuen loppumista?

Oisko aika tosissaan sanoa hyvästit koko paskalle ja marssia tänään kauppaan ostamaan uusi anroid pohjainen mööbeli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toimii hyvin. EI tarvitse päivittää kaikkea. Voi päivittää itse hakemalla Windows 10:een. Ei tosin kannata, menettää hyvät ilmaiset kartat. Kannattaa käyttää vaan kunnes tuki loppuu ehkä vuoden päästä, sitten voi koettaa vielä 10:een päivitystä jos luuri vielä toimii.

Vierailija
2/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Toimii hyvin. EI tarvitse päivittää kaikkea. Voi päivittää itse hakemalla Windows 10:een. Ei tosin kannata, menettää hyvät ilmaiset kartat. Kannattaa käyttää vaan kunnes tuki loppuu ehkä vuoden päästä, sitten voi koettaa vielä 10:een päivitystä jos luuri vielä toimii.

En pysty tekemään mitään ja herjailee kaikenmaailman virhekoodeja. En siis pysty edes päivittämään jo olemassa olevia sovelluksiani kuten mm whatsup.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows pistää poikottiin myös 8.1 järjestelmällisen puhelimen. Suosittelen että ostat android tai iOS pohjaisen luurin.

Itselläni oli Windowsin 8.1 puhelin eikä sitä saanut päivitettyä 10 pohjalle.

Vierailija
4/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa 8.1, eikä päivity kymppiin. Ajattelin lähteä joulun jälkeen alennusmyynteihin puhelimen hakuun, jos ei esim. tule black friday-tarjouksia sellaisia, että jo ostaisin silloin.

Vierailija
5/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8.1 windows puhelin, en ole saanut päivitettyä kympiksi. No tällä räppänällä mennään ja tämähän ei uhallaankaan hajoa.

Vierailija
6/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty tekemään mitään ja herjailee kaikenmaailman virhekoodeja. En siis pysty edes päivittämään jo olemassa olevia sovelluksiani kuten mm whatsup.

Muuta vikaa sitten, ihan kaikki ei päivity, mutta suurimman osan pitäisi. Asenna uudelleen

Vierailija
7/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo eikä tuu koskaan olemaankaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän