Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten suhtaudut jos tapailemasi mies sanoo soitellaan, mutta hänestä ei kuulu mitään.

Vierailija
13.11.2016 |

Entä miten suhtaudut jos tiedät hänen tarkoittaneen sitä. Ei siis ollut vain kohtelias heitto.
Soitatko? Vai odotatko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä siis tietäisin, että hän tarkoitti sitä, jos hän ei soitakaan?

Vierailija
2/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kellekään mitään soittaa uskalla!

Ehkä voisin laittaa tekstiviestin...

Riippuu vähän miten paljon olisi livenä nähty. Jos vaikka oltais nähty vain kerran tai muuten "epäselvästi", niin ettei tämä toinen välttämättä saanut minusta realistista kuvaa, niin en ottaisi sen jälkeen itse ekana yhteyttä, koska ajattelisin, että ehkä se on tullut järkiinsä, joten turha häiritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko takan pari tapaamista vai tiivistä pitkäkestoisempaa tapailua.

Jos tavattu parisen kertaa, niin odottelisin ja ehkä myöhemmin laittaisin jonkun viestin, jos miestä ajattelisin.

Vierailija
4/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan ei tarkoita mitään. Jos mies haluaa nähdä, niin hän kyllä tekee asian selväksi. Tapailemasi mies saattaa soittaa, jos on seuraa vailla mutta mitään kummempia tunteita ei ole hänen puolellaan.

Vierailija
5/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan. En viitsi haaskata aikaani. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
6/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten suhtaudut jos tiedät hänen tarkoittaneen sitä. Ei siis ollut vain kohtelias heitto.

Soitatko? Vai odotatko?

Unohtaisin saman tien. Soitellaan kun ei  oikeasti tarkoita mitään.

Vierailija
7/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan. Sitten kun taas tekee mieli;)

Pärjäilehän.

T. Mies

Vierailija
8/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Jos en ole vielä ehtinyt sen kummemmin tunteita kehittelemään, niin vain odotan. Jos olen ihastunut, lähetän viestin, jossa kiitän viime tapaamisesta. Jos taas olen ihan järjettömässä sekoamistilassa, lähetän viestin ja ehdotan uutta tapaamista. Valitettavasti olen ollut tässä viimeksi mainitussa tilassa liian monta kertaa ja mennyt nolaamaan itseni ja saanut "pakit" (jos niitä epämääräisiä jahkuloimisia nyt pakeiksi voi sanoa).

Viime kerralla kyllä jäin odottamaan, vaikka olenkin ihan hulluna tähän tyyppiin. Ja odotan vieläkin, vaikka tiedän, ettei sieltä todennäköisesti mitään enää tule.

Vierailija
9/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäilehän.

T. Mies

Olet väärässä, koska ei olla oltu silleen. Pärjäilyjä vaan sullekin. T.Nainen

Vierailija
10/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäilehän.

T. Mies

Olet väärässä, koska ei olla oltu silleen. Pärjäilyjä vaan sullekin. T.Nainen

Tuo "soitellaan" ei ihan oikeasti tarkoita yhtään mitään, kaikista vähiten kiinnostusta. Ei ole väliä onko oltu sängyssä vai ei.

Kiinnostunut mies tekee jonkun seuraavista:

1. Viivyttelee treffeillä. Ei kiirettä kotiin.

2. Soittaa tai tekstaa oma-aloitteisesti heti kun ollaan selät vastakkain kotimatkalla.

3. Sanoo tarkan ajan. "Soitan sinulle heti kun pääsen kotiin." "Tekstaan heti kun saan kädet irti ratista, jatketaan sitten juttua." Ja katsoo merkitsevästi silmiin.

4. Sanoo: "Me varmaan nähdään vielä uudestaan?"

5. Puhuu suoraan seuraavista treffeistä.

Minulla on takana viisi parisuhdetta ja nyt olen kuudennessa, eli tiedän mistä puhun.

Vierailija
11/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin tai tekstaisin itse jos hän kiinnostaisi minua. Sillähän se selviäisi onko tunne molemminpuolinen. Mutta pelkkä viestittely ei kauas kanna, kyllä pitää tavatakin jos aikoo seukata.

Vierailija
12/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä muutamalla tuntemallani naisella on kummallinen tarve kehuskella kuinka se ja se mies soittelee hänelle. Siinä vaiheessa päätän, että minä en ainakaan liity tähän soittelijoiden rinkiin.

Vierailija
13/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaanhan nimenomaan ei tarkoita mitään. Se on helppo tapa päättää keskustelu tai tapaaminen. Ollaan yhteyksissä. Soitellaan. Palataan. Nähdään. Whatever. Siten voi ilmaista että lähden tästä moi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän