Ruma mies yritti iskeä mua
Mua yritti toissapäivänä työpaikan ruokatauolla eräs aivan todella ruma finninaamainen parikymppinen rillipää iskeä mua. Se tuli istumaan samaan pöytään istumaan kuin minä ja kaverini ja kyseli kuulumisia ja miten työt on edenny. Mua hävetti ihan kunnolla ja nauroimme hänelle ja tämä rumilus oli tosi vaivaantuneen näköinen. Hän söi nopeasti pois ja se vasta nauratti paljon. Olen tehnyt harvinaisen selväksi, että silmälasipäistä miestä en kelpuuta rinnalleni koskaan vaikka olisi ainoa mies maailmassa. Eilen näin taas ruokatauolla tämän luuserin ja hän ei onneksi nyt edes katsonut mua päinkään.
Kommentit (40)
Siinähän sait käytännön tasonmittauksen ihan ilmaiseksi. Onnistunut ruokatauko sinulla.
Mites sitten suu pannaan jos joskus tarvitset ite laseja?
t. silmälasipäinen mies
Vierailija kirjoitti:
t. silmälasipäinen mies
Ei jos vaan kun. Ellei kuole nuorena.
Vierailija kirjoitti:
t. silmälasipäinen mies
En ole ikinä tarvinnut ja käytän piilareita sitten.
ap
Toivottavasti olet provo. Jos olet oikea henkilö, niin toivon sinulle pitkäaikaista kokovartaloihottumaa, hiustenlähtöä ja harmaakaihia loppuelämäksesi. Olet ilkeä paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet provo. Jos olet oikea henkilö, niin toivon sinulle pitkäaikaista kokovartaloihottumaa, hiustenlähtöä ja harmaakaihia loppuelämäksesi. Olet ilkeä paskiainen.
Mitä olisit itse tehnyt jos rillipää finninaama yrittäisi iskeä? Miten kukaan nainen voi tykätä silmälasipäisistä miehistä siis oikeesti?
ap
No eihän mies välttämättä edes yrittänyt iskeä sinua. Kuitenkin olit aika ilkeä. Ihmisille tulee olla ystävällinen ja aina voi sanoa, jos mies tunnustaa ihastuneensa ettei tunne samoin. Harmittaa ihan hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän mies välttämättä edes yrittänyt iskeä sinua. Kuitenkin olit aika ilkeä. Ihmisille tulee olla ystävällinen ja aina voi sanoa, jos mies tunnustaa ihastuneensa ettei tunne samoin. Harmittaa ihan hänen puolestaan.
Se on kyylännyt mua useasti aikaisemmin ja hymyillyt mulle. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Mistä hemmetistä ap kuvitteli, että jutteleminen on iskuyritys?
Ystävälliselle ihmiselle voi aina olla vähintään peruskohtelias, nauraminen on raukkamaista. Harmittaa, että miesparka erehtyi tulemaan ap:n kaltaisten bitchien kanssa samaan pöytään.
Mutta provohan tää on, kun ap on noin innokas vastailemaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä voi ottaa rillit pois
En panis rillipään kanssa vaikka maksettais, sorry mut ei käy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
katso peilin. Olet itsekin varmaan ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Mistä hemmetistä ap kuvitteli, että jutteleminen on iskuyritys?
Ystävälliselle ihmiselle voi aina olla vähintään peruskohtelias, nauraminen on raukkamaista. Harmittaa, että miesparka erehtyi tulemaan ap:n kaltaisten bitchien kanssa samaan pöytään.
Mutta provohan tää on, kun ap on noin innokas vastailemaan koko ajan.
Ja sitäpaitsi mulla on jo poikaystävä!!!
ap
Ei hemmetti. Nyt kauhea someraivo päälle, jotta kaikki rumat miehet ymmärtävät hävetä olemassaoloaan.