Ollaan avomiehen kanssa samassa taudissa ja on se kumma kun toinen meistä kuitenkin jaksaa esim. tiskata! :D
Oivoi, on tämä aika hauskaa. Torstaista lähtien ollaan oltu (todennäköisesti) samassa taudissa. Eilen itselläni oli vähän lämpöä ja miehelläkin 37 astetta eli "hänelle se on jo kuume kun on normaalisti niin matala ruumiinlämpö" :D
Juuh. Molemmat yskii, niiskuttaa ja kurkku on kipeänä. Ainoa merkittävä ero on se, että toinen meistä makaa sängyllä/sohvalla, häntä pitää melkeinpä palvella kun on niiiin voimaton ettei edes vettä voi keittää itse. Ja toisen kohtalona on tiskata ja keräillä räkäpapereita ympäri kämppää, kun roskikselle on niin järkyttävä matka.
Onko teillä muilla tämmöisiä miesvauvoja? :D Muuten on oikein hyvä mies, mutta voi jumalauta sentään! Ei oikein osaa edes olla ärsyyntynyt kun tämä on niin hauskaa.
Kommentit (25)
Ei kannata lapsia tehdä tuollaisen kanssa ainakaan. Sulla on sitten ne lapset + yksi ylimääräinen josta on eniten vaivaa. t. kokemusta on
Minulla taas nousee kova kuume. Voi olla 41 astetta ja silti pytyn toimimaan. Tosin taju on lähtenyt muutaman kerran. Kerran jopa autoa ajaessa vintti pimeni ja heräsin ojasta.
m.
Olen ollut viimeksi saikulla 2009 kun piti käydä leikkauksessa.
M40.
Meillä mies ei sairastunut, mutta aikoi kylläkin sairastua samaan yhtä pahaan tautiin kuin minä. Tajusi kuitenkin sen sairastamisensa lopettaa siihen kun kerroin ettei tämä tauti ole tarttuvaa,
Minä en jaksanut edes tiskata. Olisin maannut koko ajan sängyssä, jos olisin voinut, mutta kun en minä miehen mielestä niin kipeä voi olla, koska hän on ainoa joka voi meidän perheessä olla niin kipeä.
Ei se mitään vaikka 40 astetta kuumetta ja kovat kivut, huimaus ja hengen ahdistus.
No jahka kun tästä toivun hieman vielä, niin siivoan kaikki ne sotkut, jotka jäivät miehen ja osittain lasten jäljiltä. Mies ei kuulemma kerennyt pyyhkimään pöytiä kertaakaan, eikä tekemään sitä eikä tuota.
No toivottavasti jää enemmään aikaa, kun pääsee minusta eroon. On sitten molemmilla omat asunnot joissa saa siivota tai olla siivoamatta niin paljon kuin haluaa, eikä tarvitse pelätä sitä ettei vaan tekisi enemmän kuin mitä toinen.
2. Sellainen asia on kuin alilämpö!! Sorry vaan, mutta sitä voi kutsua miten haluaa!! Olkoon sitten vaika hypotermia, mutta itsekin kärsin siitä ja näen jo punaista jos joku lääkäri väittää "ettei ole olemassakaan mitään alilämpöä", hitto mitä tämä on sitten? Jos ruumiinlämpöni tippuu alle 34-asteen, niin kyllä kutsun sitä alilämmöksi!!