Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu

Kipua
13.11.2016 |

Joo. Siis mulla on ollut jo pitkän aikaa sellaista erikoista kipua. Olen käynyt sen vuoksi verikokeissakin. Verikokeissa ei ole löytynyt mitään. Mutta kipu haittaa tietyissä asioissa elämääni. Siis jos lähden vaikkapa kävelemään, niin minulla saattaa alkaa sattua vasemmalta puolelta alavatsaani. Ja kipu vain yltyy jos jatkan kävelyä. Mitään suoraa yhteyttä en ole löytänyt siihen että kipu alkaa kun syön ennen kävelyä jotain. Se voi alkaa ilmankin syömistä. Kipu on niin kovaa että tuntuu kuin joku oikeasti olisi puukottanut minua vatsaan. Se kuin vääntää ja repii. Lisäksi jos jatkan kävelyä kivusta huolimatta, se alkaa lopulta vaikuttaa vasempaan jalkaani ja tuntuu että jalka pettää. Se on pettänytkin. Lisäksi ajantaju katoaa ja saatan muuttua hiukan sekavaksi..tosin niin käy harvoin. Kipua ei nyt ole ollut vähään aikaan, sis sitä pahinta kipua. Mutta olen tuntenut ikävää poltetta juurikin vasemmassa jalassani, ja siitä menee poltteen jälkeen tunto. Lisäksi tuota vasenta puolta on muutenkin sattunut hiukan vatsaan, enkä löydä syytä tälle. Olen 15 ja äitini alkaa valittaa jos hänelle koko ajan tästä kivusta valitan. Sillä olemmehan me käyneet jo verikokeissakin ja ei sieltä mitään uutta ole löytynyt. Arvoni olivat oikein hyvät. Niin en sitten enää tiedä että mitä teen tämän kivun kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku hermo ( issias tai muu) puristuksissa. Oireet kuulostaisi siihen sopivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi