Onko mies kiinnostunut vai ei? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Hän haluaa nähdä minut iloisena, on huolissaan jos olen allapäin.
On todella kohtelias nykyään.
Kyselee kaikenlaista elämästäni ja miehistä.
Hipaisee ohi mennen ja välillä kiusottelee. Jos loukkaa vahingossa niin pyytää anteeksi vaikka sille ei tarvetta olisi.
Kuuntelee ja katselee minua usein kauempaa.
Hänestä on tullut todella mukava ja pidän siitä. En vain tiedä mitä hakee takaa.
Pyysin häneltä yhtä palvelusta jossa olisimme joutuneet näkemään. Ei vastannut viestiin.
Monta tuntia myöhemmin soitti mutta aivan eri asiasta ja halusi tietää vain yhden kappaleen jota kuunneltiin.
Puhui ilkeästi soittaessa.
Tuntuu, että kun itse osoitan vastakaikua niin tämä perääntyy.
Kommentit (12)
On ehkä kiinnostunut mutta ei valmis toimimaan. Onko suhteessa?
Pleijeri. Ei halua panostaa, mutta haluaa silti sinun olevan kiinnostunut.. ja tiedät kyllä miksi.
Kummallista ettei edes kommentoinut millään tavalla tuohon sinun avunpyyntöön. Epäkohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Voiko pleijeriä saada itselleen?
Voi, mutta vain jos on valmis esim kodinhoitajan rooliin samalla kun mies pelailee muiden naisten kanssa. Arvoko se siellä taas pelijään pittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko pleijeriä saada itselleen?
Voi, mutta vain jos on valmis esim kodinhoitajan rooliin samalla kun mies pelailee muiden naisten kanssa. Arvoko se siellä taas pelijään pittää?
Minä en tuollaiseen suostuisi.
Kerran jo aivan kauheassa suhteessa olleena osaan boikotoida kusipäät jos sellaisiksi ilmenevät.
Tämä mies vaikuttaa ihanalta ja toisinaan aivan pelleltä.
Tuntuu, ettei tiedä mitä haluaa.
Olemme kuitenkin hyvissä väleissä ja siihen se varmaan jääkin.
Ap
Ilkeästi puhuminen on huono merkki
Miten ihmeessä te heti huomasitte minkälaisesta ihmisestä kyse :D
Minä kun olen yrittänyt jo kauan miettiä mitä tämä haluaa. Toisaalta olen myös valehdellut itselleni.
Meillä on jatkuvasti ollut kissa-hiiri leikkiä. Olemme vuorollamme ilkeitä.
Tai minä en ole ilkeä mutta lopetan usein kontaktin pitämisen ja jätän rupattelun vähiin enkä huomioi vaikka yrittää saada huomioni.
Olen välillä niin loppu tämän pelleilyn kanssa, että luovutan.
Kunnes kohta taas hän tekee jotain ihmeellistä sekä meillä on hauskaa yhdessä ja lankean hetkeksi haaveilemaan.
Ap
Eli siis näemme melkein päivittäin kun olemme samalla pajalla hommissa.
Laitoin vapaa-ajalla viestiä.
-Ap