Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun mielestä ok jos työkaverisi myy töissä taukotilassa lapsen luokkaretken/harrastuksen hyväksi keksejä, joulukalentereita tms.?

Vierailija
12.11.2016 |

Tai sukkia, vessapaperia yms. Kuitenkin niin että tuotto menee lapsen vapaa-ajan puuhien hyväksi jollain tavalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tietysti.

Vierailija
2/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa myydä. Minä en niitä osta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok

Vierailija
4/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei niitä ole pakko ostaa.

Vierailija
5/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oon myyny ja oon ostanu toisilta. Samassa liemessä kaikki ollaan. Onneksi omat on niin isoja että ei enää myy mitään. Tosi rasittavaa hommaa. Säälittää aina ne jotka joutuu tyrkyttään jotaki. Viimeksi ostin jotain saippuaa. Oli ihan hyviä jopa.

Vierailija
6/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niitä on myyty ja aina ostettu. Ostin jo opiskelijana kausitöissä ollessani kahvihuonemyynneistä ja edelleen ostan.

Vierailija
7/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.

Tulee tunne, että olen täykeä kun en osta kun totuus on, ettei minulle ole koskaan varaa mihinkään suunnittelemattomaan tai ylihintaiseen.

Vierailija
8/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Se on lapsen hommaa se myyminen, eikä työpaikalle kuulu tuoda mitään henkilökohtaisia kauppahommia. Et sä mitään kirppariakaan saa kahvihuoneeseen pystyttää.

Vierailija
9/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Eikä se velvoita ketään ostamaan.

Vierailija
10/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, en melkein koskaan osta mitään. Mutta ei mua haittaa.

Vierailija
11/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me joiden kakrut vielä myy ostellaan toisiltamme, sellainen sanaton sopimus. Joskus joku muukin oikeasti haluaa ostaa. Esim veskipapru kotiinkuljetuksella oli suosittua.

Ihan ok on.

Vierailija
12/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ok. Ostan lähes aina jotain näistä myynneistä. Mutta en usko että kukaan on pitänyt töykeänä jos joku ei osta. Eiköhän se ole niin että enemmistö ei osta, ainakin minun työpaikalla jossa ihmiset tulee ja menee kolmessa vuorossa. Ei siellä kukaan kerkiä pitää lukua siitä ostaako joku vai ei, kunhan nyt jotain saavat myytyä...

Vierailija
13/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. - Varmaan lähes jokainen nuor(t)en vanhempi joutunee tekemään noin. - Ai niin onhan niitäkin jotka ovat sitä mieltä, että heidän ei milläään tavalla tarvitse osallistua lapsensa leirikoulu hankkeeseen; talkoilkoon muut. Mutta tietysti odottavat, että totta kai oma lapsi on yhtä lailla oikeutettu lähtemään leirikouluun muden lasten lailla.   

Vierailija
14/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole.

Tulee tunne, että olen täykeä kun en osta kun totuus on, ettei minulle ole koskaan varaa mihinkään suunnittelemattomaan tai ylihintaiseen.

No pitäskö sun tehdä asialle jotain, mennä johonkin elämänhallintakurssille tms..

Vierailija
15/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Se on lapsen hommaa se myyminen, eikä työpaikalle kuulu tuoda mitään henkilökohtaisia kauppahommia. Et sä mitään kirppariakaan saa kahvihuoneeseen pystyttää.

Meillä on kyllä pidetty kirppareitakin. Joku tuo esim. laatikollisen vaatteita, sieltä saa katsoa ja laittaa lapun mitä osti rahojen kanssa kirjekuoreen.

Vierailija
16/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, kunhan ei painosteta ketään ostamaan, vaan jokainen saa tehdä päätöksen ihan itse. 

17/17 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me joiden kakrut vielä myy ostellaan toisiltamme, sellainen sanaton sopimus. Joskus joku muukin oikeasti haluaa ostaa. Esim veskipapru kotiinkuljetuksella oli suosittua.

Ihan ok on.

Mulla on aina ollut veskipaperille kotiinkuljetus a)autolla b)pyörällä hehee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi