Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pieni oivallus/muutos on tehnyt sinun elämästäsi helpompaa ja onnellisempaa?

Vierailija
12.11.2016 |

Mulla se on vähän sama kuin tässä jutussa. Meillä vaan on tiskikone. Laitan tiskit aina samantien syömisen jälkeen koneeseen. Aiemmin ne saattoi lojua iltaan saakka tiskipöydällä kunnes kippasin ne koneeseen. Eipä ole yhtään sen isompi vaiva kipata ne samantien koneeseen piiloon.

http://www.hs.fi/elama/a1478841313913?ref=a-luet-#3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tajusin, ettei minun tarvitse miellyttää ketään ulkomuodollani tai pukeutumisellani, etenkään omaa puolisoa, vaan voin näyttää sellaiselta kuin itse haluan ja jollaisena viihdyn.

Vierailija
2/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ja kodinhoitonikseistä niin yksinkertainen kuin kauppamuovikassien viikkaus ja taittelu kolmioiksi pitää ne siistissä järjestyksessä. Olen tehnyt niin jo vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mun ei tartte enää välittää mitä muut ihmiset ajattelee minusta. l

Vierailija
4/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vaikka olenkin ruma, aa-kuppinen ja rumapilluinen, miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa se kunhan kroppa on kunnossa. Saan niin paljon munaa kun haluan ja vieläpä hyvännäköisiltä miehiltä!

Vierailija
5/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttölautaset.

Vierailija
6/6 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että opettelin hengittämään "oikein". Usein huomaa, että hengittää pinnallisesti. Olen opetellut hengittämään syvään ja rauhallisesti. Se on vaikuttanut hyvinvointiin yllättävän paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan