Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeutua mummokielteisesti?

Vierailija
12.11.2016 |

olen kolmekymppinen nainen ja minua vituttaa että esim junissa ja metroissa saan esim odottaessa ympärilleni vanhuksia enkä suinkaan komeita miehiä. Aina vaan mummot tulevat tykö. Miten muokata aikuista tyyliäni mummopelätiksi?Ja ennen kaikkea mistä tämä johtuu. En työskentele vanhainkodissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla riippurinnat ja Klassinen tyyli? Suosittelen ostamaan todella kalliita vaatteita ja vahvaa meikkiä ja taksikyytejä 😁

Vierailija
2/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella revityt farkut, läväreitä, tissipaitaa, räävitön ja kovaääninen ulosanti, huonon musiikin soittaminen julkisissa - takuulla kaikkoaa mummot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin olla mamukarkoitin. Mummot olisivat tervetulleita istumaan viereeni, toisin kuin mamu-ukot. Miten pukeutua ollakseen vastenmielinen mamuille?

Vierailija
4/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella revityt farkut, läväreitä, tissipaitaa, räävitön ja kovaääninen ulosanti, huonon musiikin soittaminen julkisissa - takuulla kaikkoaa mummot.

Lisäksi siideritölkki käteen ja räit kovaäänisesti ympärillesi. En tule viereesi :).

terveisin mummo

Vierailija
5/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin olla mamukarkoitin. Mummot olisivat tervetulleita istumaan viereeni, toisin kuin mamu-ukot. Miten pukeutua ollakseen vastenmielinen mamuille?

Pane Donald Trump lippis päähäsi, tai vaihtoehtosesti leijonapipo.

Vierailija
6/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamunkarkoitukseen pilottitakki, natsilippupaita. tai jokin soldiers of odin -fanipaita.

mummonkarkoitukseen toimii aika lailla samat, itse asiassa.

Vierailija
7/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siaksi?

Vierailija
8/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kolmekymppinen nainen ja minua vituttaa että esim junissa ja metroissa saan esim odottaessa ympärilleni vanhuksia enkä suinkaan komeita miehiä. Aina vaan mummot tulevat tykö. Miten muokata aikuista tyyliäni mummopelätiksi?Ja ennen kaikkea mistä tämä johtuu. En työskentele vanhainkodissa.

Kasvahan aikuiseksi myös henkisesti.

Vierailija
9/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siaksi?

Tämä on hyvä!!

Vierailija
10/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet eivät ehkä matkusta julkisilla kulkuneuvoilla...?

Vierailija
11/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse istumaan miehiä vastapäätä junassa. Moni mies arvostaa sitä että heitä vastaan tulee istumaan nimenomaan nainen eikä 190 cm pitkä  mies. Olen ihmetellyt sitä että miksi pk-seudun lähijunissa miehet ja naiset menevät omiin istuinryhmiinsä istumaan. Itse (olen siis mies) menen aina naista vastapäätä  istumaan vaikka koko vaunussa ei olisi muita matkustajia. Et saa friikin mainetta vaikka menet istumaan istuinryhmään jossa istuu ennestään miehiä.

Vierailija
12/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin näin helppoa mutta ei onnistu työmatkalaiselta kolmekymppiseltä nämä teinien temput. Ei kai tähän ole ratkaisua. Pahenee vain vuosi vuodelta ja lopulta mummot sieppaavat minut.

Vierailija
13/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen että saat istua rauhassa. Minä usein joudun metrossa näiden ulkomaantulijoiden liiallisen huomion kohteeksi.

Vierailija
14/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vastata mulle (siis mies nro 12) miksi, kun odotan junaa, tulee kaiken maailman roskaväki ympärilleni  seisomaan? Sellaiset jotka polttaa tupakka, haisevat kuin olisi kaatanut pullollisen halpaa parta- tai hajuvettä päällensä, pälättävät puhelimeen kovalla äänellä, kuuntelevat korvalappustereoista musiikkia kovalla volyymilla, syljeskelevät päin minun ostoskassiani, teinejä joista tytöt kiljuvat ja pojat käyttäytyvät kuin korkeasaaren paviaanit?

15/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvammat vaatteet, muutama läväri (feikkejä jos et halua oikeita), päähine pois, känny käteen ja kuulokkeet korville.

Vierailija
16/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärengas, vihreällä epäsiististi värjätyt hiukset ja joka toinen sana vittu "rouva, voimmä vittu siirtää mun persettä jos te vittu haluatte vittu istua".

Vierailija
17/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaulukseesi rintanappi,johon voi jollain maalilla ja pensselillä kirjoittaa esim:

" Poistu vaunuosastostani vanhus ! Olen jyrkkä ikärasisti ja kannatan vanhusten apartheidia yhteiskunnassamme"

No,ihan nappiin ei taitaisi sopia tuo teksti ,mutta jotta mummot näkisivat tekstin jo kaukaa  kunnolla,voisit painattaa sen reilunkokoisena  vaikka t-paitaasi (eteen ja selän puolelle myös)

Painosarjan muut paidat saisit ehkä helposti myytyä vaikka täällä av-palstallakin.

Täälläkin varmasti  olisi arvioni mukaan kyllä kysyntää sellaisille paidoille....

Vierailija
18/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
19/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
20/23 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoja kulkee enemmän julkisilla kuin (komeita) miehiä. Kulje omalla nopealla autolla ja pukeudu tyylikkäästi niin kyllä ne miehet sitten kiinnostuu.