Miten pukeutua mummokielteisesti?
olen kolmekymppinen nainen ja minua vituttaa että esim junissa ja metroissa saan esim odottaessa ympärilleni vanhuksia enkä suinkaan komeita miehiä. Aina vaan mummot tulevat tykö. Miten muokata aikuista tyyliäni mummopelätiksi?Ja ennen kaikkea mistä tämä johtuu. En työskentele vanhainkodissa.
Kommentit (23)
Todella revityt farkut, läväreitä, tissipaitaa, räävitön ja kovaääninen ulosanti, huonon musiikin soittaminen julkisissa - takuulla kaikkoaa mummot.
Itse haluaisin olla mamukarkoitin. Mummot olisivat tervetulleita istumaan viereeni, toisin kuin mamu-ukot. Miten pukeutua ollakseen vastenmielinen mamuille?
Vierailija kirjoitti:
Todella revityt farkut, läväreitä, tissipaitaa, räävitön ja kovaääninen ulosanti, huonon musiikin soittaminen julkisissa - takuulla kaikkoaa mummot.
Lisäksi siideritölkki käteen ja räit kovaäänisesti ympärillesi. En tule viereesi :).
terveisin mummo
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin olla mamukarkoitin. Mummot olisivat tervetulleita istumaan viereeni, toisin kuin mamu-ukot. Miten pukeutua ollakseen vastenmielinen mamuille?
Pane Donald Trump lippis päähäsi, tai vaihtoehtosesti leijonapipo.
mamunkarkoitukseen pilottitakki, natsilippupaita. tai jokin soldiers of odin -fanipaita.
mummonkarkoitukseen toimii aika lailla samat, itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Siaksi?
Vierailija kirjoitti:
olen kolmekymppinen nainen ja minua vituttaa että esim junissa ja metroissa saan esim odottaessa ympärilleni vanhuksia enkä suinkaan komeita miehiä. Aina vaan mummot tulevat tykö. Miten muokata aikuista tyyliäni mummopelätiksi?Ja ennen kaikkea mistä tämä johtuu. En työskentele vanhainkodissa.
Kasvahan aikuiseksi myös henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siaksi?
Tämä on hyvä!!
Komeat miehet eivät ehkä matkusta julkisilla kulkuneuvoilla...?
Vierailija kirjoitti:
Mene itse istumaan miehiä vastapäätä junassa. Moni mies arvostaa sitä että heitä vastaan tulee istumaan nimenomaan nainen eikä 190 cm pitkä mies. Olen ihmetellyt sitä että miksi pk-seudun lähijunissa miehet ja naiset menevät omiin istuinryhmiinsä istumaan. Itse (olen siis mies) menen aina naista vastapäätä istumaan vaikka koko vaunussa ei olisi muita matkustajia. Et saa friikin mainetta vaikka menet istumaan istuinryhmään jossa istuu ennestään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin näin helppoa mutta ei onnistu työmatkalaiselta kolmekymppiseltä nämä teinien temput. Ei kai tähän ole ratkaisua. Pahenee vain vuosi vuodelta ja lopulta mummot sieppaavat minut.
Olisit onnellinen että saat istua rauhassa. Minä usein joudun metrossa näiden ulkomaantulijoiden liiallisen huomion kohteeksi.
Voisiko joku vastata mulle (siis mies nro 12) miksi, kun odotan junaa, tulee kaiken maailman roskaväki ympärilleni seisomaan? Sellaiset jotka polttaa tupakka, haisevat kuin olisi kaatanut pullollisen halpaa parta- tai hajuvettä päällensä, pälättävät puhelimeen kovalla äänellä, kuuntelevat korvalappustereoista musiikkia kovalla volyymilla, syljeskelevät päin minun ostoskassiani, teinejä joista tytöt kiljuvat ja pojat käyttäytyvät kuin korkeasaaren paviaanit?
Istuvammat vaatteet, muutama läväri (feikkejä jos et halua oikeita), päähine pois, känny käteen ja kuulokkeet korville.
Nenärengas, vihreällä epäsiististi värjätyt hiukset ja joka toinen sana vittu "rouva, voimmä vittu siirtää mun persettä jos te vittu haluatte vittu istua".
Pistä kaulukseesi rintanappi,johon voi jollain maalilla ja pensselillä kirjoittaa esim:
" Poistu vaunuosastostani vanhus ! Olen jyrkkä ikärasisti ja kannatan vanhusten apartheidia yhteiskunnassamme"
No,ihan nappiin ei taitaisi sopia tuo teksti ,mutta jotta mummot näkisivat tekstin jo kaukaa kunnolla,voisit painattaa sen reilunkokoisena vaikka t-paitaasi (eteen ja selän puolelle myös)
Painosarjan muut paidat saisit ehkä helposti myytyä vaikka täällä av-palstallakin.
Täälläkin varmasti olisi arvioni mukaan kyllä kysyntää sellaisille paidoille....
Mummoja kulkee enemmän julkisilla kuin (komeita) miehiä. Kulje omalla nopealla autolla ja pukeudu tyylikkäästi niin kyllä ne miehet sitten kiinnostuu.
Onko sulla riippurinnat ja Klassinen tyyli? Suosittelen ostamaan todella kalliita vaatteita ja vahvaa meikkiä ja taksikyytejä 😁