Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi asiakasta ei arvosteta? Olin tänään kaupan kassajonossa.

Vierailija
12.11.2016 |

Olin jonossa ja takaa olisi myyjä halunnut tulla jonkun kuljetinkärryn kanssa, oli menossa sen kanssa takahuoneeseen. En huomannut häntä takanani, kunnes hän sanoi "Anteeksi". Hitto olisi sanonut aiemmin, niin olisin ehtinyt väistää eikä minusta olisi tarvinnut tehdä kaupan narria. Sitä paitsi, asiakas saa olla missä haluaa. Sanoin tämän myös hänelle. Jäi sitten taakseni odottelemaan kunnes pääsin jonosta pois. Naurettavaa, että kaupan henkilökunta tulee häiritsemään jonottajia asiakkaita!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjillä on kiire, koska henkilökuntaa on nykypäivänä aivan minimi. Parhaansa tekevät. Kohteliaasti pyydettiin väistämään, mikä ihme siinä oli ongelmana ettet voinut siirtyä? No, juoksee se tuntipalkka noinkin odotellessa jotain omahyväistä mulkkua väistämään. Sekin aika on poissa kassatyöskentelystä. Kohta tulet varmasti natisemaan, kun joudut siellä kassalla jatkuvasti jonottamaan, etkä saa spesiaalia kunniakohtelua, vaikka olet ASIAKAS. Provohan tämä oli, mutta aika outo.

Vierailija
22/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tämä sama tyyppi:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2705315/kaupan-kassa-kettuili ?

EN OLE!

Oletpas. Älä väitä vastaan. Kyllä sut tunnetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot mieltä, teitkö itse itsestäsi narrin siinä tukkeena seisoessas? Vai olitko ihan kingi?

En kyllä silti usko että tämä voi olla totta, uskomatonta!

Vierailija
24/24 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntsälän Citymarketissa myyjät ohittaa asiakkaat omine eväineen eli kun edellinen asiakas on maksanut ja olisi hihnalla olevien ostosteni vuoro, niin myyjä ohittaa minut, ojentaa kassalle pari banaania, juoman jne. yhteensä 5-7 ostosta, ei mitään anteeksipyyntöä. Kassojen mielestä tuo on ihan normaalia,  he kun ovat töissä ja heillä on kiire.