Kun olette lähdössä juhliin ja laitatte itsenne kauniiksi. Miten miehenne reagoi?
Kommentoiko ne mitenkään? Miten?
Olen tässä miettinyt...olemme olleet jo vuosia yhdessä, elettyä elämää takana, lapsiakin. Koskaan, ei KOSKAAN mies ole sanonut kun olen itseni juhliin (mielestäni) kauniiksi laittanut että "Näytätpä hyvältä" tai mitään vastaavaa. Kuljen normaalisti ihan tavallisissa vaatteissa. Juhliin tykkään laittaa mekon, sukkikset, korkokengät jne.
Kyse ei siis käsittääkseni ole siitä, että olisin susiruma pyydys ja mies ei siksi kehu. Vierailta miehiltä kyllä tulee kommenttia.
Kommentit (16)
Nanao kirjoitti:
Kun laittaudun kauniiksi niin ei meinata päästä ovesta ulos kun mies alkaa käydä niin kuumana :D
Ihanaa että teillä noin. Olet onnekas! Meillä mies ei kommentoi mitenkään. Ihan sama tulenko saunasta vai olenko laittanut itseäni tunteja kuntoon juhlia varten.
-ap
En muista että olis sanonut. Sanoo söpöksi esim. kun tulen ulkoa posket punaisena ja kauniiksi kun tulen suihkusta. Ei tykkää meikistä ja juhlakampauksista yms.
Sama täällä, koskaan ei mies ole sanonut ainuttakaan kehuvaa kommenttia. Niitä tulee kyllä muilta. Kurja juttu, oikeasti häiritsee minuakin ja vaikuttaa tunteisiini myös.
Älä sitten anna kenenkään miehen koskea ja tule kotiin äläkä mene minnekään jatkoille jne
Viimesin mies ei tykännyt. Hoputti ja piti huolen etten ehtiny juuri meikata/sovitella vaatteita vaan nopee lähtö. Sit jos olin nätiks laittautunu,päättikin yhtäkkiä ettei lähetä minnekään. Usein sanoin sitten meneväni ilman häntä ja siitähän se riemu repesi,piilotti kerran jopa lempihousuni etten pääse ainakaan ne jalassa ulos. Ja nämä siis jos oltii yhessä lähössä ulos. Yksin oli turha edes haaveilla ulkoilevansa.
Ihastelee/sanoo vau/kehuu seksikkääksi ja lisää että olen toki sellainen myös ilman meikkiä. Onhan se aika ihana :) joku feministi vois toki olla eri mieltä, haha.
En ole kaunis, eikä minusta saa kaunista edes tekemällä, joten miksi kehua? Eli ei, mieheni ei kehu.
Yrittää estää lähtöni kaikin keinoin ja jos ei onnistu lähtee vakoilemaan perääni.
Vierailija kirjoitti:
Ihastelee/sanoo vau/kehuu seksikkääksi ja lisää että olen toki sellainen myös ilman meikkiä. Onhan se aika ihana :) joku feministi vois toki olla eri mieltä, haha.
En ymmärtänyt, mistä feministi voisi olla eri mieltä?
Sanoo seksikkääksi ja roikkuu mussa kiinni.
Vastataan uudelleen, huo ra taitaa saada kerrankin mulkkua.
Pyörii mun ympärillä ja vihjailee yöstä!
Kehuu kauniiksi ja seksikkääksi. Kehuu kyllä muissakin tilanteissa.
Yleensä sillä alkaa seisoon, ja sitten se hieroo kikkeliään vaikeen näköisenä kun tietää että pitäis lähtee ja sen pitäis laskee ennen sitä lähtöö. Kehuu, kertoo ääneen kuinka kaunis ja seksikäs olen.
Kun laittaudun kauniiksi niin ei meinata päästä ovesta ulos kun mies alkaa käydä niin kuumana :D