Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi rakastavansa ja jätti yhtäkkiä

Vierailija
12.11.2016 |

Mies kertoi aina tunteistaan, ja kuinka meillä on yhteys ja kemiaa. Hän sanoi usein rakastavansa. Sitten yhtäkkiä, ihan tavallisena päivänä, sanoi ettei meillä ole mitään yhteistä eikä mitään sen syvällisempää, ja hän ei näe tulevaisuuttaan kanssani. Mies lähti. Pari päivää myöhemmin kertoi, että oli jo muutamaa kuukautta aiemmin tavannut uuden naisen ja on nyt tämän kanssa. Toivotti minulle hymiöiden kera hyvää jatkoa, ja pyysi anteeksiantoa, jotta voi mennä eteenpäin. Itse pyysin keskustelua kasvotusten, jotta ymmärtäisin todella mikä tähän johti ja miksi. Siihen mies ei suostunut.

Jäin kokonaan tyhjän päälle. Olen lukenut miehen rakkausviestejä hämmentyneenä, niitä tuli vielä pari viikkoa sitten, ja viikko sitten hän lähti. Hän kehui kauniiksi ja kertoi rakastavansa. Miten mieli voi muuttua niin äkkiä? Kertoi vielä aiemmin, ettei koskaan tee nopeita päätöksiä asoiden suhteen. Olen ihan puulla päähän lyöty.

Lähinnä kyselen, onko kohtalotovereita?
Miten ihmeessä ihmisiin voi tämän jälkeen uskoa ja luottaa ? Miten voi rakastaa, ja seuraavana päivänä kaikki tunteet ovat muka kuolleet ja meillä ei mitään yhteistä koskaan ollutkaan ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni keskustelu todella helpottaisi. Nyt vain jossittelen ja pyörittelen asioita mielessäni yökaudet. Olo on todella sekava.

ap

Vierailija
2/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut/ole rehellinen ihminen. Vaikkei se paljon nyt lohduta, niin parempi sinulle, että nyt olet irti hänestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni keskustelu todella helpottaisi. Nyt vain jossittelen ja pyörittelen asioita mielessäni yökaudet. Olo on todella sekava.

ap

En oikeastaan usko, että hänellä voisi olla mitään sellaista sanottavaa, mikä sinua auttaisi. Ellei nyt sitten olisi yhtäkkiä niin rehellinen, että sanoisi pitäneensä sinua pilkkanaan ja valehdelleensa sinulle. Eikä sekään auttaisi heti, mutta jossain aikamäärässä. Kaikki muu olisi itsepetosta. Jos hän siis sanoisi nämä tavanomaiset tuubat, että vika ei ollut sinussa, vaan hänessä, hän tarvitsi tilaa ja aikaa olla omineen. Kun ei se kerran ole totta, vaan hänellä oli uusi jo ennen kuin jätti sinut. Luuletko, että hän nyt alkaisi rehelliseksi? 

Vierailija
4/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsit "jännämieheen".

Ei hänellä ollut oikeita tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
5/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistilta. Yhtenä hetkenä vannovat rakkauttaan ja saavat sinut taivaisiin, toisena hetkenä vain kylmästi jättävät kuin ei koskaan olisi mitään ollutkaan. 

Vierailija
6/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä välttämät oo uutta. Tekosyy? Ei ollu vaan tarpeeks kiinnostunu tai sit törmäsit jänniksee,jolla monta rautaa tules. Hyvä et pääsit heti alus eroo etkä tuhlannu montaa vuotta sen kans.

Vierailija
7/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies osaisi vastata mihinkään kysymyksiisi. Ensinnäkin hän on valehdellut ja huijannut sinua koko ajan, eikä hänellä välttämättä ole tähän mitään rationaalista suoraan osoitettavaa syytä. Miksi hän olisi rehellinen edes tässä "lopetuskeskustelussakaan", kun on tähänkin mennessä puhunut vain mitä sylki syyhyn tuo, sellaista puppua jota uskoo sinun haluavan kuulla? Ymmärrän tarpeesi ymmärtää miksi näin kävi ja saada mieheltä selitykset, mutta niin ei vaan tule käymään.

Vierailija
8/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Tapahtui ollessani 18-vuotias. Yhdessä oltu reilu vuosi. Mies osti oikein kukkia ja kertoi rakastavansa. Tasan viikon päästä tuosta jätti juuri samalla tavalla kuin sut. Ja oli jo toinen nainen ollu katsottuna kuukausien ajan, ennen kuin jätti minut. Oli opiskelutoverinsa. Hieroivat toistensa selkiä kuulemma aina välitunneilla. Just.

Tuosta on aikaa jo 20 vuotta. Kyllä se silloin tuntui maailmanlopulta, sillä olin todella rakastunut. Meni ehkä noin puoli vuotta, niin olin päässyt asiasta lopullisesti yli ja ihmettelin, mitä olin koko miehessä koskaan nähnytkään. Sen jälkeen on tullu vastaan ties minkälaista tallaajaa...huh hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän