Lue keskustelun säännöt.
kumpi parempi
Kommentit (5)
silti kaunis. Elviira myös ihan kiva. Minusta Mimosa on ihana nimi! =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa kysellä nimistä nimet-osiosta, saat varmasti parempia vastauksia kuin täällä.
Mimosasta tulee jotakin vähän arveluttavaa mieleen. Auroora on myös kiva, mutta ainakin täällä meilläpäin aika tavallinen.
onkohan jossain lasten sadussa ollut elviira-niminen kana tai lehmä
4xäityliini: