En olisi ikinä uskonut miten suuren onnen lapset tuo!
Olin vähän vela-tyyppinen nuorempana. Sitten kävikin niin että hullaannuin täysin lasten saannista ja nyt meillä on neljä lasta.
Meillä on miltei aina älyttömän hauskaa ja tehdään asioita paljon koko perheen kesken. Sisarukset ovat todella tärkeitä toisilleen ja heillä on mieletön yhteishenki. Kaikki ne hetket kun yhdessä syödään ison pöydän ääressä, käydään retkillä, tehdään pihatöitä... Olen niin ylpeä ja onnellinen perheestäni!
Kommentit (10)
Ansaitsisit kuolemantuomion rikoksestasi.
Puhumattakaan siitä miten lasten kasvaessa ilo heistä vain kasvaa, kun voi olla ylpeä koulumenestyksestä, harrastuksista jne. Haaveilen jo mielessäni isoista sukujouluista ja muista juhlista, kun lapsilla on puolisoita ja omia lapsia. Ihana että meillä on ikioma klaani! :D
Mikä on "vähän vela-tyyppinen"? Onko se suunnilleen samanlainen ilmiö kuin "vähän raskaana"?
Kuulostaa kivalta, ap :) ihanaa lukea tällaista, yleensä ihmiset ennemmin valittaa joten helposti jää vääränlainen mielikuva vaikkapa just perhe-elämästä. Kaikkea hyvää teidän perheelle toivottaa vela-n35
Samoin ap. Mulla myös neljä ihanaa rakasta lasta. Äidinrakkaus on ihanaa!
Eihän näitä voi sanoa ääneen, mutta kyllä perhe-elämä aivan ihanaa! Melkein keltä hyvänsä perheelliseltä kysyt niin lapset on heille elämän ykkösasia.
Meillä on vain yksi lapsi mutta perhe-elämä on tosi kivaa. Rakastan miestänikin eri tavalla nykyään. Perheellä asioiden tekeminen on hienoa.
Minä myös, samoin omasta naisellisuudestani olen tosi ylpeä kun olen äiti.