Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pienen/ helpon taidon haluaisit osata, mutta et osaa?

Vierailija
12.11.2016 |

Mä haluaisin osattaa letittää omat hiukseni kaikille niille ihanille leteille, jotka on olleet muotia jo useamman vuoden. Oon yrittänyt katsoa youtubesta videoita, mutta saan vain hartiani jumiin ja sormet solmuun kun yritän. Hiukset on olkapäille yltävät, ettei ole hiusten puutteesta kiinni.

Minkä simppelin taidon sinä haluaisit osata? Saa myös neuvoa osaamattomia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeakastike.

Vierailija
22/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhaltaa purkkapalloja :D

Minä vältän purkan syömistä, koska puhallan huomaamattani purkkapalloja.

Ei pitäisi.

Olen 51-vuotias... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin osata röyhtäistä!

Vierailija
24/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeakastike.

Ruskeakastike on vaikea. Ilmeisesti sen salaisuus on kuitenkin riittävä rasvan määrä ja vimmattu sekoittaminen, kun lisätään vesi.

Tasalaatuiset sämpylät on haussa mullakin. Jos haluan kunnolla pyöreitä, ne on kovia kuin kivet, koska joutuu laittamaan jauhoja niin paljon. Sit taas jos jättää taikinan löysemmäksi, niistä tulee sellaisia rumia lätysköjä. En vaan osaa....

Vierailija
25/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeakastike.

Luin jostain mielestäni erittäin hyvän ja toimivan vinkin: kannattaa vatkata sähkövatkaimella jauhot tasaiseksi. Eli sulata ja ruskista voi kattilassa, lisää jauhot ja vatkaa. Seoksen voi kipata paistinpannuun, jos pelkäät palamista. 

26/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkata. En osaa muuta kuin sitä "sormivirkkausta", missä tehdään langasta pelkkää pötköä.

En myöskään osaa napsutella sormia ja tätä mun lapset eivät millään käsitä, miten joku ei voi osata. 😃 Vihasin lapsena sitä "jos sul lysti on, napsuttele näin" -laulua kun olin mielestäni maailman ainoa ihminen, joka tuota taitoa ei osaa.

Vierailija
27/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuloisin mielelläni sukat, mutta atooppiset käteni suuttuvat villalangasta.

Haluaisin jalkojani lämmittämään yksivärisiä ja pitkävartisia villasukkia, mutta myynnissä on lähinnä kirjavia tai nilkkaraitaisia versioita.

Vierailija
28/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin osattaa letittää omat hiukseni kaikille niille ihanille leteille, jotka on olleet muotia jo useamman vuoden. Oon yrittänyt katsoa youtubesta videoita, mutta saan vain hartiani jumiin ja sormet solmuun kun yritän. Hiukset on olkapäille yltävät, ettei ole hiusten puutteesta kiinni.

Minkä simppelin taidon sinä haluaisit osata? Saa myös neuvoa osaamattomia.

Mä myös! Jos asuttais naapurissa, harjoiteltaisiin toisillemme. Pitäis olla helpompaa.

Vierailija
29/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikka tai kärrynpyörä. En ole koskaan osannut kumpaakaan.

Vierailija
30/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeakastike.

Ruskeakastike on vaikea. Ilmeisesti sen salaisuus on kuitenkin riittävä rasvan määrä ja vimmattu sekoittaminen, kun lisätään vesi.

Mulla on auttanut pieni huijaus. Oon laittanu enemmän jauhoja kun on ohjeissa.

Vierailija
31/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuperkeikka tai kärrynpyörä. En ole koskaan osannut kumpaakaan.

Jihuu. Multa sujuu molemmat. Ja oon melkein 50v. Kuperkeikka onnistuu vielä takaperinkin, mutta kärrynpyörää en osaa yhdellä kädellä. Sen haluaisin oppia, mutta kun voimat nykyään vaan vähenee, ja ketteryys.

Vierailija
32/32 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aluks tajunnut että ruskeeseen kastikkeeseen pitää oikeesti olla voita, ei siis margariinia. Ihmettelin kun jauhot ei ruskistunu markkiksessa.

Haluaisin osata kärrynpyörän :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi