Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana ihana Ivanka Trump

Vierailija
12.11.2016 |

Tällaiselta näyttää kolmen lapsen työssäkäyvä äiti, kun ei ole rahahuolia.

https://www.google.fi/search?q=ivanka+trump+style&espv=2&biw=1707&bih=8…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Trumpin presidenttiys on mulle ihan ok, niin Ivanka ei ole mun mielestä ikinä ollut kaunis. Vähän sellanen kolhonkaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

T. 2 lapsen äiti jolla raha-ja terveyshuolia.

Vierailija
4/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateripustin

Vierailija
5/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaunis, mutta noissa kuvissa ei näy Ivankaa :(

Vierailija
6/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Happamia"

Vierailija
7/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavan näköinen nainen

Vierailija
8/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on muuten aika leveä lantio. Olin tosi pettynyt siihen vaaleansiniseen pikkumekkoon, joka hänellä oli isänsä puheen aikana. Jotenkin arkinen ja liian lyhyt.

On väläytelty, että Ivanka nimetään yhdeksi ministeriksi Trumpin hallintoon. Hän on varmaan Donladin lapsista se fiksuin. Tiffany-tytärtä ei ole paljon näkynyt mukana edes kampanjan aikana.

Vierailija
9/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivanka on mielettömän kaunis ja fiksun oloinen. Hänellä on myös upea perhe, kolme lasta ja hyvä avioliitto. Siinä terve ja raikas esikuva monelle naiselle!

Vierailija
10/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ollut Ivankaa yhdessäkään kuvassa. On kyllä kaunis nainen kuten kaikki perheen naiset.

Vierailija
11/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ivankalla on ihana tyyli, mutta olen vähän järkyttynyt siitä, millaiseksi hän on itsensä leikkauttanut. Ei ole enää luonnollisen näköistä:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/11/22/04/2E99E86100000578-3328961-I…

Vierailija
12/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivanka on hyvä esimerkki siitä, että rasvaisista puheistaan huolimatta Daddy Trump ei ole niin sovinisti kuin antaa ymmärtää. Hän palkkaa mielellään naisia johtotehtäviin, eikä suosi poikuaan tyttär(i)ensä yli.

Muutenkin Trump on liberaali arvoiltaan, mutta pelasi republikaanipeliä saavuttaakseen uuden valta-aseman. Big mouth, erittäin ovela kaupantekijä, muttei psyko, vaan sulaa vahaa mm Ivankan edessä.

Vierailija
13/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on muuten aika leveä lantio. Olin tosi pettynyt siihen vaaleansiniseen pikkumekkoon, joka hänellä oli isänsä puheen aikana. Jotenkin arkinen ja liian lyhyt.

On väläytelty, että Ivanka nimetään yhdeksi ministeriksi Trumpin hallintoon. Hän on varmaan Donladin lapsista se fiksuin. Tiffany-tytärtä ei ole paljon näkynyt mukana edes kampanjan aikana.

Hyvä että jollain muullakin on silmät päässä.

Isoissa naisissa on vaan väkisinkin paikkoja jotka ei oo pieniä ja siroja. Sitä tarkoitin kolhonkauniilla. Ja kasvot eivät ole klassisella tavalla kauniit mittasuhteiltaan. Jotenkin tylsää että kimallus ja koristelu saa ihmiset näkemään hänet kauniina.

Vierailija
14/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiffany vasta valmistui collegesta, on yli 10 v nuorempi kuin Ivanka. Aika bimbon näköinen eikä ehkä kinnostunut busineksistä, mutta geeneissä varmaan saanut älyäkin. Älyä voi olla myös syrjässä pysyminen.

Vierailija
15/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveä lantio on seksikäs. ivanka on kaunis ja fiksu nainen. Ittelläs on varmaan semmonen puikulalantio!

Vierailija
16/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo leveä lantio on todella seksikäs naisella. Aina kun näen sellaisia rupeaa melkein seisomaan.

Vierailija
17/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ivanka on hyvä esimerkki siitä, että rasvaisista puheistaan huolimatta Daddy Trump ei ole niin sovinisti kuin antaa ymmärtää. Hän palkkaa mielellään naisia johtotehtäviin, eikä suosi poikuaan tyttär(i)ensä yli.

Muutenkin Trump on liberaali arvoiltaan, mutta pelasi republikaanipeliä saavuttaakseen uuden valta-aseman. Big mouth, erittäin ovela kaupantekijä, muttei psyko, vaan sulaa vahaa mm Ivankan edessä.

Minä tykkään Trumpista kyllä, vaikka hän on välillä räävitön puheissaan. Hän vaikuttaa kuitenkin pohjimmiltaan olevan lämminsydäminen ja omistaan välittävä mies. En ymmärrä miksi hänen pukuhuonepuheistaan on nostettu niin suuri haloo. Naisetkin puhuvat illanvietoissaan joskus aika härskejä miehistä.

Vierailija
18/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Trumpista kyllä, vaikka hän on välillä räävitön puheissaan. Hän vaikuttaa kuitenkin pohjimmiltaan olevan lämminsydäminen ja omistaan välittävä mies. En ymmärrä miksi hänen pukuhuonepuheistaan on nostettu niin suuri haloo. Naisetkin puhuvat illanvietoissaan joskus aika härskejä miehistä.

Samaa mieltä. Erikoista on mielestäni se, että kun Trumpin väitetyt ahdistelut ja ronskit puheet nousivat esiin nii aika vähän siihen aikaan puhuttiin herra Clintonin touhuista. En muista nähneeni yhtään kirjoitusta missä olisi mainittu Billin touhuista. Lienee kuitenkin aika tärkeää kertoa myös siitä millainen toisen ehdokkaan puoliso on, ja miten tämä ehdokas on antanut hyväksyntänsä näille touhuille.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
19/19 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Ivankalla voi oikeasti olla jotain positiivista annettavaa isänsä presidenttikaudelle. Kauniskin hän toki on, mutta se ei ole syy miksi häntä arvostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi