Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yli 30-vuotias mies lähestyy alle 24-vuotiasta naista seksuaalisessa mielessä

Vierailija
12.11.2016 |

se pitäisi voida automaattisesti tuomita seksuaaliseksi häirinnäksi ja huväksikäytöksi miehen osalta. Näissä suhteissa mies manipuloi ja viettelee naiivin nuoren tytön. Tyttö suostu seksiin omasta halustaan. Koskaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 29-vuotias mies ja 23-vuotias nainen on kuitenkin ok?

Vierailija
2/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kolmekymppinen mies on näköjään taas lähtenyt nuoremman matkaan...

Kuule, jos on lähtenyt, niin anna mennä.

Tyhmää katkeroitua noin, ei se muuta sitä miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä sä noilla yli 30-vuotias ja alle 24-vuotias tarkoitat. Jos esim. tyttö on 14-vuotias niin joo, oot oikeessa. Mutta sehän taitaa ollakin jo rikos eli kaikki hyvin! :)

Vierailija
4/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minun mieheni täytti tänään 30 ja itse olen alle 24-vuotias! Kauheaa, että kolmen vuoden suhde muuttui yhdessä yössä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi ja manipuloinniksi. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
5/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillon 24-vuotiaana tapahtuu? Onko sillon sit yhtäkkiä kauheesti kypsempi? Ja miten mies muuttuu 30 täytettyään yhtäkkiä hyväkskäyttäjäks? 

Vierailija
6/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta keskustelua tästä oikeen pitää tehdä?!?!

Vierailija
7/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
8/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaisissa suhteissa sillä 30v miehellä on rahaa ja se parikymppinen ottaa siitä itelleen elätin ihan mielellään :D ei siinä mitään manipulointia tarvita.

Vierailija
9/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillon 24-vuotiaana tapahtuu? Onko sillon sit yhtäkkiä kauheesti kypsempi? Ja miten mies muuttuu 30 täytettyään yhtäkkiä hyväkskäyttäjäks? 

Aika dramaattisia muutoksia luvassa syntymäpäivän kunniaksi 😂

Vierailija
10/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, minun mieheni täytti tänään 30 ja itse olen alle 24-vuotias! Kauheaa, että kolmen vuoden suhde muuttui yhdessä yössä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi ja manipuloinniksi. Miten tästä eteenpäin?

Ei muuta kuin mies vankilaan ja jatkatte sit kun sä täytät 24!

Vierailija
11/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22vuotias NAINEN ja olen ollut 3vuotta yhdessä (kihloissa) suht varakkaan 38vuotiaan miehen kanssa. Nyt kun ylennyn töissä niin lähtee sormus veke ;)

Vierailija
12/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 18-vuotias saa päättää ihan itte.

Vierailija
13/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄTÄ SE SIKA!!! :D

Vierailija
14/14 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti kaikkia näitä ikäero vouhottajia.

Tulee jos tulee, ei tule jos ei halua tulla .

Melko usein ihmetellään miksi joku muu kuin jännämies ei tee aloitteita ja jos joku tekee niin sekin on sitten jo paha asia. ...ottaa nyt siitä selvää ..

Jos toisen seura ei kiinnosta voi sanoa että ei kiitos, että ole ihan sellainen mitä etsin ..onko tämä niin vaikeaa sanoa ? Ilmeisesti on .

Yrittää kannattaa aina vaikka pakkeja tulisi monia.

Onhan Erikalla 23vja iso D :llä 74myös pari vuotta ikäeroa (51v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme