Eilisilta/miellyttävä komea mies/miehen menneisyys
Ravintolassa lähestyi mies jota jossain määrin sanoisin unelmaksi. Mukava ja komee ja varakas. Tyylikäskin. Toisaalta tavallinen. Juteltiin ja tanssittiin ja suudeltiin. Mutta mua arveluttaa. Mies on hakannut entistä vaimoaan ja käyttäytynyt lapsia kohtaan ikävästi. Mustasukkainen narsisti tulee esiin kun sen tietää. Tänään meillä tapaaminen mutta asia mietityttää. Kannattaako alkaa mitää?
Kommentit (26)
Mistä tiedät miehen menneisyydestä?
Tottakai ja sit seuraavaksi tuutkin tänne valittaan kun sait turpaasi.
Hieman tämä aloitus nyt ontuu. Kertoiko mies siis sinulle siinä suudelmien välissä, että minäpä olen sellainen mies, että hakkasin vaimoni ja lapsenikin olisin hakannut jos kiinni olisin saanut? :D Ja siihen sinä, että "ihana komea mies, tyylikäskin vielä, ota minut! ". Joo, oli huono aloitus, 0/5.
Tiedän miehen menneisyydestä hänen entisen perheenjäsen kautta. Mies ei siis tunne minua tai ei ainakaan aavista että tietäisin mitään. Tietoni perustuu sattumaan työn merkeissä.
Voisit ohjata miehen Lyömättömälle Linjalle.
Väkivallattomiakin miehiä kuitenkin vielä löytyy. Haluatko mennä töihin silmä mustana ja käsivarret mustelmilla?
Jos uskot että mies hakkasi vaimoaan koska vaimo oli ärsyttävä akka ja ansaitsi sen, ja että sinua ei hakkaisi koska olet hänen elämänsä rakkaus ja aivan erilainen kuin entinen vaimo, etkä koskaan ärsyttäisi häntä, eikä mies oikeastaan ollut edes narsisti vaan tekemisissä väärien ihmisten kanssa ja muuttuisi ihan erilaiseksi kun tapaisi sen oikean, eli siis sinut, niin tottakai jatkat.
On 99,99% todennäköisyys että mies ei ole muuttunut tai muutu sinun kanssasi mutta jos suurin unelmasi on olla pelastava enkeli väkivaltaiselle miehelle, niin ei muuta kun seurustelua aloittamaan! Joudut ottamaan turpaasi monia kertoja mutta voi olla että kymmenes, viideskymmenes tai sadas vaimonhakkaaja parantuu kanssasi ja unelmasi toteutuu.
Kannattaa. Miehessä pitää olla vähän särmää. T. N32
Vierailija kirjoitti:
Väkivallattomiakin miehiä kuitenkin vielä löytyy. Haluatko mennä töihin silmä mustana ja käsivarret mustelmilla?
Tiedän. Mies vain oli hurmaava. Voisin sanoa että olen ihastunut kovasti ilman tuota tietoa. Hänen entistä vaimoa en tiedä enkä syitä siihen väkivaltaan sen paremmin. Epäilen myös että vaimo oli hyvin mustasukkainen.
Tänään menisimme lähikaupunkien viihteelle. Huomenna on isänpäivä ja hän tapaa lapsiaan.
En jatkais yhtään pidemmälle,narsisti ei parane koskaan,ei rakkaudella eikä terapialla ja aniharvat edes tiedostaa narsismiaan.henkinen väkivalta jota narsisti käyttää on sellaista että murtaa vahvimmankin persoonan sielun palasiksi
Mies soitti äsken. En hennonnut sanoa mitään. Kai olen sitten se luuseri. Toisaalta mietin mitä hän sanoisi jos kysyisin päin naamaa ja omat epävarmuuteni sen takia. Vai löisikö se turpaan yleisellä paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Mies soitti äsken. En hennonnut sanoa mitään. Kai olen sitten se luuseri. Toisaalta mietin mitä hän sanoisi jos kysyisin päin naamaa ja omat epävarmuuteni sen takia. Vai löisikö se turpaan yleisellä paikalla?
Ei todellakaan löisi, vaan mies uhriutuisi ja itkisi krokotiilinkyyneitä, kunnes tunnin feikkaus-show'n, patologisen valehtelun ja lepertelyn jälkeen tulisit siihen johtopäätökseen, että on loogista, että naukuva ja hiiriä pyydystävä lemmikkieläin on ilman muuta koira. Tuollaisia ne narsistit oikeasti ovat.
JUOKSE JA LUJAA!
Jatka ihmeessä.
Meikillä, aurinkolaseilla ja pitkähihaisilla paidoilla saa peitettyä ainakin osan iskuista ja hu*ritteluun tottuu.
Suosittelen myös yhteistä lasta. Mies on varmasti muuttunut ja kohtelee lasta tooooodella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mies vain oli hurmaava. Voisin sanoa että olen ihastunut kovasti ilman tuota tietoa. Hänen entistä vaimoa en tiedä enkä syitä siihen väkivaltaan sen paremmin. Epäilen myös että vaimo oli hyvin mustasukkainen.
Tänään menisimme lähikaupunkien viihteelle. Huomenna on isänpäivä ja hän tapaa lapsiaan.
Ehkä sinun pitää vain kokeilla väkivaltaista miestä. Se alkaa kun mies on ensimmäisen kerran sinuun tyytymätön eikä osaa käsitellä asiaa. Voi mennä useampikin vuosi ennekuin saat pataan. Mutta älä tule tänne vinkumaan ettet tiennyt. Sinua on nyt asiasta infottu ja prepattu. Senverran vielä ettei kannata ensimmäisenä alkaa tekemään lapsia potentiaalisen lyöjämiehen kanssa.
Kannattaa selvittää miehen taustat. Mikä on oikeasti totta ja mikä keksittyä. Ota asia hänen kanssaan puheeksi ja kysy kenen hänen sukulaisensa kanssa voit keskustella.
Oma vaimoni sairastui, kävi välillä pakkohoidossa ja hurupäissään järjesti kaikenlaisia vauhdikkaita yllätyksiä ja keksi kaikenlaista mm. teki minusta jatkuvasti rikosilmoituksia mm. perheväkivallasta, aviorikoksesta, insestistä (meillä ei ole lapsia), jne. vaikkei enää asunut kotona. Poliisi oppi pikkuhiljaa hänet tuntemaan. Hän osaa pääsääntöisesti olla vakuuttava ja järkevän oloinen eikä moni edes osaa epäillä ettei välttämättä kaikki inkkarit ole kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa selvittää miehen taustat. Mikä on oikeasti totta ja mikä keksittyä. Ota asia hänen kanssaan puheeksi ja kysy kenen hänen sukulaisensa kanssa voit keskustella.
7
Oma vaimoni sairastui, kävi välillä pakkohoidossa ja hurupäissään järjesti kaikenlaisia vauhdikkaita yllätyksiä ja keksi kaikenlaista mm. teki minusta jatkuvasti rikosilmoituksia mm. perheväkivallasta, aviorikoksesta, insestistä (meillä ei ole lapsia), jne. vaikkei enää asunut kotona. Poliisi oppi pikkuhiljaa hänet tuntemaan. Hän osaa pääsääntöisesti olla vakuuttava ja järkevän oloinen eikä moni edes osaa epäillä ettei välttämättä kaikki inkkarit ole kanootissa.
Tämä mies ei ole hurahtanut vaan väkivaltaisuus on totta. Lapsia en enää voi tehdä ja tuskin hänkään. Minua ei myöskään lyödä kuin kerran ja se on loppu. Ärsyttää vain tää tilanne omat tunteet vastaan järki.
Älä leiki tulella. Narsisti on alussa todella hurmaava. Sehän siinä onkin se koko pointti. Narsisti on kuin kansanedustaja, joka ennen vaaleja lupaa kaikki mitä kansa osaa vaatia, mutta sitten kääntää takkinsa, kun tulee valituksi.
Se lyöminen tuntuu nyt etäiseltä pikkujutulta. Sitten alkuhuuman jälkeen huomaat vasta miten hankala mies on. Voit saada elinikäisiä vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa lähestyi mies jota jossain määrin sanoisin unelmaksi. Mukava ja komee ja varakas. Tyylikäskin. Toisaalta tavallinen. Juteltiin ja tanssittiin ja suudeltiin. Mutta mua arveluttaa. Mies on hakannut entistä vaimoaan ja käyttäytynyt lapsia kohtaan ikävästi. Mustasukkainen narsisti tulee esiin kun sen tietää. Tänään meillä tapaaminen mutta asia mietityttää. Kannattaako alkaa mitää?
Anna mennä vaan. Nautit niin pitkään, kuin sitä kestää. Kerranhan tässä vaan eletään :)
Itse kertoi sinulle hakanneensa entistä vaimoaan?