Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimaan energian sähkö?

Vierailija
12.11.2016 |

Minulle soitti eilen iloinen ja kerrankin ystävällinen puhelinmyyjä, ja tarjosi 2 vuoden sopimusta jossa sähkönhinta 4,99 snt/kwh. Hinta ei kuulemma muutu sen kahden vuoden aikana.
Lupasin miettiä asiaa ja tarkistin oman sopimuksen hinnaston. Meillä on tällä hetkellä yö ja päiväsähkö. Eli yö on 4,95 snt ja päivällä 6,02. Olen aina luullut että meidän yösähkö on halpa :D No mut, ei vissiin ole. Anyways googletin tuon Kotimaan energian ja aika huonon kuvan antaa nuo uutiset ja jutut.
Entinen Suomen energiayhtiö? Eli onko ne negatiiviset asiat tapahtuneet niihin aikoihin kun oli eri johtoryhmä ja meni tuolla vanhalla nimellä, vai onko samaa paskaa vieläkin? Kenelläkään kokemusta? Kiinnostaa tietää jos aion sitoutua kahdeksi vuodeksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyseisestä yhtiöstä mitään, kun ei oöe omakohtaista kokemusta, mutta törkee hinta sulla kyllä nyt :D Kannattaa muuten tehdä pitkät sopimukset kesällä, jolloin sähkön hinta on alimmillaan ja saat mennä sillä edullisella hinnalla kaksi talvea ilman pelkoa hinnan nousuista. Meillä on vielä ensikesään saakka sähkönhinta 3,99 snt/kwh ja perusmaksu 1 e. :D Kesällä sähkön hinta on alimmillaan.. nyt ne vaan nousee ja voi niitä raukkoja jotka menee tammikuussa toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla tai pörssisähköllä.

Meillä oli aiemmassa asunnossa 2 trafiitti mittaus. Päivisin 4,99 snt ja yöllä vaan 3,55 snt.

Vierailija
2/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kotimaan Energian pörssisähkö. Vähän halvempi kuin muilla, kun ei tule sitä marginaalia/välityspalkkiota pörssihinnan päälle..

Nyt sain otettua mukaan hintaturvan niin ei tarvitse pelätä talvea.

Ärsyttävät puhelinmyyjät sieltä soittaa vaikka olenkin jo asiakas. Soittolistat heillä vissiin päivittyy hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota ! Minulla oli aikoinaan Suomen Energiayhtiö ja menetin yöuneni sen takia. Laskut oli ihan hirveitä.

Vierailija
4/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pörssisähkö halpa?:D no omatpa on rahanne.

Vierailija
5/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu, koijarifirmalla taas uusi nimi !!!!

Vierailija
6/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle soitti eilen iloinen ja kerrankin ystävällinen puhelinmyyjä, ja tarjosi 2 vuoden sopimusta jossa sähkönhinta 4,99 snt/kwh. Hinta ei kuulemma muutu sen kahden vuoden aikana.

Lupasin miettiä asiaa ja tarkistin oman sopimuksen hinnaston. Meillä on tällä hetkellä yö ja päiväsähkö. Eli yö on 4,95 snt ja päivällä 6,02. Olen aina luullut että meidän yösähkö on halpa :D No mut, ei vissiin ole. Anyways googletin tuon Kotimaan energian ja aika huonon kuvan antaa nuo uutiset ja jutut.

Entinen Suomen energiayhtiö? Eli onko ne negatiiviset asiat tapahtuneet niihin aikoihin kun oli eri johtoryhmä ja meni tuolla vanhalla nimellä, vai onko samaa paskaa vieläkin? Kenelläkään kokemusta? Kiinnostaa tietää jos aion sitoutua kahdeksi vuodeksi?[/quote

Katso hinnat vaasa emg-sivuilta ja sieltäkin ne pari halvinta on niitä samoja huijareita. Muista myös että sähkön siirtohinta tulee siihen päälle. Pysy kaukana tuosta firmasta - mitä nopeammin ihmiset tajuavat mikä k*setus se on, sen useampi välttää huijatuksi tulemisen.

Vierailija
7/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähkön hinta tasan 4 senttiä kwh, Äänekosken energia. Kilpailutin ja oli edullisin. Meillä ei ole erikseen yösähköä vaan tuo on kaiken sähkön hinta. Tein kahden vuoden sopimuksen tänä syksynä.

Vierailija
8/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin soitti samasta firmasta. Puhelinkampanja näemmämenossa. Ja mulla vielä markkinointiesto puhelimessa.

Vierailija
9/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa nimi ja lue mitä keskustelupalstoilla kerrotaan.

Vierailija
10/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pörssisähkö halpa?:D no omatpa on rahanne.

Laskin säästäväni pörssisähköllä 36% verrattuna vanhaan Vaasan Sähkön yö/päivä sähköön nähden. Riippuu tietysti miten sähköä kuluttaa että tuleeko halvemmaksi vai ei. Itsellä on 100% varaava sähkölämmitys ja voin ajoittaa lämmitykset yön halvoille tunneille.  Varsinkin sydäntalvella yösähkön hinta on halpaa, jopa alle sentin kwh.

Vierailija
11/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Kotimaan Energian pörssisähkö. Vähän halvempi kuin muilla, kun ei tule sitä marginaalia/välityspalkkiota pörssihinnan päälle..

Nyt sain otettua mukaan hintaturvan niin ei tarvitse pelätä talvea.

Ärsyttävät puhelinmyyjät sieltä soittaa vaikka olenkin jo asiakas. Soittolistat heillä vissiin päivittyy hitaasti.

Tarkoitat varmaan että sait ostettua hintaturvan. Sehän maksaa 3,39€/kk. Netissä tosin ei ole kerrottu että mitä tuo maksullinen hintaturva tarkoittaa. Erittäin epämääräistä touhua, en kokeilisi.

Vierailija
12/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kesäkuussä v.2016 kahden vuoden määräaikaisen sähkösopimuksen Valkeakosken Energian kanssa, sähkön hinta 3,99 sent/kwh, ei perusmaksua ollenkaan. Oli silloin edullisimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi