Nainen sanoo rakastavansa muttei vaihda fb parisuhdestatusta
En tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua. Tunnetasolla pitää jotenkin itselläni jarruja päällä tuollainen toiminta.
Kommentit (14)
itse en kyllä rakastuneena edes muistaisi mitään statuksia vaihdella
Vaihtoon!
Tai tee kuten naiset tekevät, eli deittaat ja nussit mahdollisimman paljon ja paremman löytyessä eukko vaihtoon.UGH olen puhunut!
Se vaan on tyhmää laittaa faceen parisuhdestatus. Kyllä kaverit tietää muutenkin kenen kanssa seukkaa jos nille on kertonut, ei sitä tarvitse Markille kuuluttaa.
Antisomettaja joka ei tajua koko elämän julkistamista netissä
itse jos olisin facebookissa niin en vaihtaisi koskaan seurustelu statusta. musta se on jotenkin... teinimäistä? En tiedä. Facebook muutenkin olisi varmaan enemmän kavereitten kanssa yhteydenpitoa ja ryhmissä juttelua, ei muuta. Mutta olen myös todella private ihminen, eli en muutenkaan tykkää puhua henk. kohtaisista asioistani julkisesti, mukaanlukien seurustelu, varsinkin jos se on vasta aluillaan.
Mulla oli avioliitossa ollessa statuksessa naimisissa henkilön xx kanssa. Kun erosin, piilotin koko statuksen. Ei näy mitään. Kaikki toki tietää, että on erottu. Olen seurustellut uuden miehen kanssa jo kolmisen vuotta ja tägännyt välillä kuviin ja tekemisiin, mutta suhdestatusta meillä ei oo eikä tuu.
Luojan kiitos en ole missään moisessa paikassa. Olisin liian laiska käymään jokapäivä päivittämässä pikkujuttuja. Vaihtaisin vasta sitten kun jaksaisin. Seuraavaksi varmaan itket, kun ei pistä nettiin yhteiskuvia? Milloin internetistä on tullut tärkeämpi kuin ihmisest? Eri asia ehkä jos kyseessä olisi joku treffi palsta.
Ja olette seurustelleet jo kauanko, kaksi viikkoa?
Jos naisella lukee statuksessa sinkku ja hän kuitenkin käyttää febua päivittäin, niin onhan tuo hieman outoa. Itse en kerro parisuhdestatustani FB:ssä lainkaan.
Se jos on parisuhteessa eikä halua ilmoittaa siitä facessa, ei oo mitenkään vaarallista.
Kuitenkin jos kumppani haluaa ja se on itselle ihan sama, miksei sitä voisi sitten kumppania ilahduttaakseen laittaa, että x ja x ovat parisuhteessa.
Jos ap kuvittelet olevasi parisuhteessa mutta kumppanilla lukee facessa vielä sinkku, niin se onkin eri asia. Se on tylyä, noloa ja naurettavaa. Moni etsii seuraa myös facesta ja itselläni siellä lukee sinkku juuri siksi, että kiinnostuneet tietää sen.
Mä sanoin mun poikaystävälle jo seurustelun alettua että en enää aio päivittää mun suhde-statusta mihinkään. On vaan jotenkin noloa ja teiniä julistaa tommosta. Sen lisäksi mun mies provoaa netissä niin paljon että hänellä on "vihamiehiä" enkä halua että mua yhdistetään häneen :P
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos en ole missään moisessa paikassa. Olisin liian laiska käymään jokapäivä päivittämässä pikkujuttuja. Vaihtaisin vasta sitten kun jaksaisin. Seuraavaksi varmaan itket, kun ei pistä nettiin yhteiskuvia? Milloin internetistä on tullut tärkeämpi kuin ihmisest? Eri asia ehkä jos kyseessä olisi joku treffi palsta.
Sulle uusi vakituinen parisuhde on jokapäiväinen pikkujuttu?
Huh, kyllä sitä onkin erilaisia ihmisiä maailmassa. Mun parisuhteet ovat kestäneet sentään 5-10vuotta, nykyinen toivottavasti hautaan asti.
Näin on tehty jo vuosisatoja, jos ei status facessa vaihdu, niin akka kiertoon. Joku roti sentään!