Arvon mammat! Tarvitsisin apuanne uuninpuhdistukseen
Minulla on vanhanaikainen liesi, ei siis induktio vaan ihan Aatamin aikainen haistapskan vaikeasti puhtaanapidettävä hella.
Kaikki muut kohdat olen onnistunut puhdistamaan hyvin, mutta se luukku. Siinä on kaksi toisistaan erillään olevaa lasia ja siellä välikössä, sisemmässä lasissa on häiritseviä likanoroja, joita on mahdotonta poistaa. Sisempi lasi on kiinnitetty luukkuun ristipääruuveilla ja kysynkin voiko sen ruuvata irti, puhdistaa lasit ja saako sen enää ikinä kunnialla laitettua takaisin.
Onko mammoilla kokemusta ruuvailusta?
Kommentit (7)
Täysi komppi ykköselle! Mun ongelma on asua rivitalossa :)
Vierailija kirjoitti:
Suht helposti saa ruuvailtua erilleen mut se takaisin laitto... Voi luoja miten suututti kun ei vaan onnistunu, onneks olin yksin tyhjässä omakotitalossa ettei kukaan kuullu kun kiljuin turhautuneena
Mutta onnistuit laittamaan sen kuitenkin takaisin, vai? Mikä osoittautui takaisin laittamisessa kaikkein kettumaisimmaksi? Minulla oli jo ruuvarit käsissä, mutta mietinkin jos en saisikaan lasia takaisin :)
ap
Jos on mahdollista saada toinen henkilö auttamaan takaisin laitossa esim pitelemään paikallaan että kolot on varmasti kohdallaan niin suosittelen
Joo se takaisin veivaaminen oli ihan helvetin vittumaista. Paristakin luukusta kokemuksia ja aina yhtä paskaa. Yksi uuni oli sellainen, että purkamisen jälkeen ei enää muistanut miten lasi piti laittaa kiinni ja meinasi hajota koko systeemi. Että kahden hengen hommaksi suosittelen minäkin, sitä luukunrassaamista siis...
Siis eihän siinä ole mitään ongelmaa. Tai siis meidän uunista ainakin on lasi helppo irrottaa ja laittaa takaisun. Pari kertaa vuodessa sen teen.
Suht helposti saa ruuvailtua erilleen mut se takaisin laitto... Voi luoja miten suututti kun ei vaan onnistunu, onneks olin yksin tyhjässä omakotitalossa ettei kukaan kuullu kun kiljuin turhautuneena