Minkä merkkisiä kuntosali/jumppavaatteita käytät?
Mitkä on lemppari merkit ja minkä takia juuri kyseinen merkki suosikki?
Kommentit (40)
2XU, Under Armour, Nike, Casell ja Puma mun merkit. Pitkiä TRIKOITA pidän eniten kun niissä on parempi tuki reisissä ja pepussa. N46v
Puma, 2XU ja Nike jumppatrikoita käytän salilla
Vierailija kirjoitti:
Mike ja Under Armour mun suosikit kun materiaali on sellaista et ei näy peppu/alushousut läpi.
Mitä väliä, jos näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike ja Under Armour mun suosikit kun materiaali on sellaista et ei näy peppu/alushousut läpi.
Mitä väliä, jos näkyy?
Kyllä mua ainakin ärsyttää kun jumppatunneilla naisilta näkyy alushousut läpi ohjausta trikoista😁
Ei saa näkyä alushousut trikoiden alta etenkään stringit 😉
Vierailija kirjoitti:
Ei saa näkyä alushousut trikoiden alta etenkään stringit 😉
Samaa mieltä et alushousut ei saa näkyä trikoiden alta se ei ole suotavaa muita jumppailijoita kohtaan. N56v
Pääsääntöisesti Nike, under armour, gina tricot
Nike hengittää hyvin
Vierailija kirjoitti:
Nike hengittää hyvin
Juu Nike on todella hengittävä merkki mut myös Under Armour on todella laadukas trikoo merkki mitä mulla on 3/4 capreja ja pitkiä malleja 4 trikoot. UA:lta löytyy myös hyvät tekniset alushousut hipster/string malleista, et kannattaa kokeilla. T: Nike & UA treeninainen
Ei ole mitään suosikkimerkkiä. En edes tiedä, minkä merkkisiä ne on eikä ole mitään väliä merkillä. Kunhan on mukavat ja ihan kivannäköiset. Suurin osa on varmaan jostain alesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nike hengittää hyvin
Juu Nike on todella hengittävä merkki mut myös Under Armour on todella laadukas trikoo merkki mitä mulla on 3/4 capreja ja pitkiä malleja 4 trikoot. UA:lta löytyy myös hyvät tekniset alushousut hipster/string malleista, et kannattaa kokeilla. T: Nike & UA treeninainen
Juu hyvät on UA tekniset alusvaatteet.
UA merkin tekniset alushousut on hyvät oli sitten Hipsterit tai stringit.
Tokmannilta ostetut Vendi-merkkiset trikoot ja Bulgarista ostetut ohkeet paidat. Lenkkarit on reeboket. Oonks mä nyt nolo reenaaja? Saanks mä nyt tulla sinne Praadan kuvaus&kyykkynurkkaukseen?
Tokmannin merkittömät verskat ja joku mainos t-paita. Mä menen sinne hikoilemaan enkä näyttelemään itseäni. Vihaan värikkäitä vaatteita.
Kengät Asicsilta, housut Matsurulta ja paita ihan mitä sattuu.
Adidas, Nike ja Puma merkit heikoista ja tekninen t-paita mikä sattuu olemaan kaapissa puhtosena😉
Röhnisch ja Casell mun lemppari trikoomerkit. Ovat kyllä kalliita ostaa, mutta kestävät aivan järkyttävän hyvin treenaamista ja pesua. Ei mene pesussakaan miksikään, vaikka nytkin on 5 kpl näitä merkkejä ja käyttövuosia 1-3v. Suosittelen kyllä näitä merkkejä. N42v
Piti kirjoittaa Nike, Röhnisch ja Casell 😉 N 176/52