Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkisiä kuntosali/jumppavaatteita käytät?

Vierailija
11.11.2016 |

Mitkä on lemppari merkit ja minkä takia juuri kyseinen merkki suosikki?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas ja Puma, jostain syystä yleensä ko. merkkien vaatteet miellyttävät silmää ja istuvat parhaiten. Tai en tiedä, onko se vaan jotain onnistunutta mainontaa, joka on jäänyt takaraivoonn - jostain itselleni mystisestä syystä en yhtään pidä Nikestä. Enkä sitä osaa selittää... :D

Vierailija
2/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan ei ole Gaspia niin hyvä juttu. On jotenkin säälittävää kun monet jannut jotka alkaa treenaamaan ja hormoneita vetämään, niin sen jälkeen otetaan jotain tribaali tatuointeja käsivarsiin ja hommataan Gaspin kuteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike, Under Armour ja Röhnisch lemppari merkit. T: SaliÄmmä

Vierailija
4/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike on ainoa lempparimerkki, enimmäkseen käytän halpiksia henkkamaukasta ja sekalaisia merkkejä alerekistä.

Vierailija
5/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike, Under Armour ja Röhnisch lemppari merkit. T: SaliÄmmä

Hyviä merkkejä joista Nike ja Under Armour käytössä mullakin salilla. T: Toinen Salimuija

6/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betterbodies ja gazoz,hyvälaatuisia ja mukavia päällä.nätit kuositkin molemmilla

Vierailija
7/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casall jumppavaatteissa.

Erittäin kestäviä tuotteita, kestävät vuosikausia ahkerassa käytössä.

Vierailija
8/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minkä malliset alushousut lemppareiden alla??

Vierailija
9/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset seitsemän vuotta pitänyt salilla mieheni vanhoja uimahousuja, ei niin mitään käryä ovatko henkkamaukasta vai Dressmannilta.  

Vierailija
10/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hyvälaatusia treenikamoja , sekalaisesti addua, davidia, röschnisia (miten hitos se ny kirjoitetaan), ..

t.salipossu

Vierailija
11/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurinpiirtein jokainen vaatekappale eri merkkiä. Löytyy Nikeä, Adidasta, Pumaa, Reebokia, SOCia, Casallia, Craftia, DOMia, UA:ta, H&M:ää ja joku Lidlin toppikin.

Vierailija
12/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeiset seitsemän vuotta pitänyt salilla mieheni vanhoja uimahousuja, ei niin mitään käryä ovatko henkkamaukasta vai Dressmannilta.  

no hyi helvetti

Vierailija
13/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

14/40 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Cubus, Adidas

Vierailija
15/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike ja Under Armour mun suosikit kun materiaali on sellaista et ei näy peppu/alushousut läpi.

Vierailija
16/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanha pehmeä ja mukava t-paita ja jotkut jumppahousut.

Vierailija
17/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki on Craft (muualta kuin XXL:tä, jossa myydään suunnitteluvirheistä kärsineitä malleja. Muutenkin olen huomannut, että XXL myy huonompilaatuisia vaatteita muiltakin merkeiltä kuten Nike, Adidas, Puma, Röhnisch, UA, Helly Hansen. Taitaa ostaa outlet-laatua pitääkseen hinnat alhaisena.)

Adidas ja Nike taitaa tilata osan vaatteista samalta toimijalta. Ostin pari vuotta sitten Adidakselta yhdet mustat treenihousut, jossa pikkulogo näkyi taskujen kohdalla. Ostin myöhemmin Nikelta vastaavanmalliset housut, kun toi mallin leikkaus sopii mulle kuin nenä päähän. Tässäkin on pikkulogo taskujen kohdalla. Kun laitoin ne yhtenä päivänä vierekkäin, malli oli itse asiassa täysin sama ja kankaan materiaalikoostumuskin oli sama - vain eri logot ja Nike oli 10 € kalliimpi.

Lidliä olen kokeillut, mutta painatukset lähtevät irti muutaman pesun jälkeen ja saumat ratkeavat viimeistään vuoden sisällä. Juoksusukat kuluivat 3 kk sisällä puhki, kun vastaavat Stadiumissa ostetut ovat kestäneet 3v. Nyt on uudet Stadiumista ostetut kestäneet 9 kk uudenveroisina. Enää en osta Lidlistä urheiluvaatteita, kun menevät rahat hukkaan.

Vierailija
18/40 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v vanhat niken verkkahousut, ostettu aurnkorannoilta ja piraatit tietty.

Paitana jokin vanha paita mitä kaapin perältå löytyy.

Vierailija
19/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike, Röhnisch ja Casemm ovat mun suosikki merkit. Ostan trikoot Intee Sportista ja Sportamore urheiluvaate nettikaupasta. Yleensä 30-40% alennuksessa kun koko XS tai S. N 176kg 52kg

Vierailija
20/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja. Puma on merkkivaatteista ainoa, mitä on. Ne kyllä on huomattukin hyväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi