Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upealta Johanna Tukiaiselta on ilmestymässä kirja!

Vierailija
11.11.2016 |

Kuinka moni aikoo ostaa tämän hänen elämästään kertovan kirjan? Minä olen ainakin ajatellut ostaa heti sen kun julkaistaan sillä siellä kerrotaan kiinnostavia asioita kyseisen tanssitaiteilijan elämästä ja myös siitä, miten hän on viime vuosina vastaanottanut elämäänsä Jumalan suuren ilosanoman. Mukana on toki varmasti myös upeita ja ennennäkemättömiä kuvia Johannan luksuselämästä esimerkiksi Miamissa, missä hän on myös tehnyt loistokkaan uran! Onko moni jo ajatellut ostaa tämän kirjan sitten kun se kirja julkaistaan sillä se on upea ja ennennäkemättömän hieno tilaisuus tutustua Suomen ainoan todellisen glamour kaunottaren elämään?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myyntimenestys

Vierailija
2/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni aikoo ostaa tämän hänen elämästään kertovan kirjan? Minä olen ainakin ajatellut ostaa heti sen kun julkaistaan sillä siellä kerrotaan kiinnostavia asioita kyseisen tanssitaiteilijan elämästä ja myös siitä, miten hän on viime vuosina vastaanottanut elämäänsä Jumalan suuren ilosanoman. Mukana on toki varmasti myös upeita ja ennennäkemättömiä kuvia Johannan luksuselämästä esimerkiksi Miamissa, missä hän on myös tehnyt loistokkaan uran! Onko moni jo ajatellut ostaa tämän kirjan sitten kun se kirja julkaistaan sillä se on upea ja ennennäkemättömän hieno tilaisuus tutustua Suomen ainoan todellisen glamour kaunottaren elämään?

Noilla älynlahjoilla olet varmaan sioittanut Onecoiniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Hopi hopi, Joel Tokoi, näppäimistö laulamaan.

Vierailija
4/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sioittanut

:-DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
5/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki Johannan tosifanit ostavat kyseisen kirjan sillä siinä kerrotaan paljon asioita tämän tanssiattaren luxuselämästä!

Vierailija
6/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ostaa. Oon tosi onnellinen Johannan puolesta. Kannattaa kuunnella, mitä hän puhuu. (esimerkiksi Youtubesta löytyy hänen todistus uskoontulosta) Johanna puhuu suoraan ja rohkeasti Jumalan sanaa. Kuinka moni uskovainen uskaltaa samalla tavalla? Itsellä ainakin vasta rukouksen alla samanlainen rohkeus. Siunausta Johannalle, jos luet tämän. Rukoilen monta kertaa viikossa sinun puolestasi ♡.♡

Vierailija
7/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lukihäriöinen mainostaa kirjaa??

Vierailija
8/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion ostaa. Oon tosi onnellinen Johannan puolesta. Kannattaa kuunnella, mitä hän puhuu. (esimerkiksi Youtubesta löytyy hänen todistus uskoontulosta) Johanna puhuu suoraan ja rohkeasti Jumalan sanaa. Kuinka moni uskovainen uskaltaa samalla tavalla? Itsellä ainakin vasta rukouksen alla samanlainen rohkeus. Siunausta Johannalle, jos luet tämän. Rukoilen monta kertaa viikossa sinun puolestasi ♡.♡

Aivan samaa mieltä sinun kanssa siitä että Johanna on todella upea nainen! Hän on vain saanut peräänsä ison lauman kateellisia haukkujia ja roskajulkisuutta ihmisiltä ketkä yrittävät mustamaalata häntä! Johanna on tosin vahvana naisena selvinnyt upeasti tästä kaikesta

Vierailija
9/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan kirja kannattaa varmasti varata heti kun se tulee vaan painosta kun ensimmäinen painos viedään varmasti käsistä! Muuten voi joutua odottamaan Johannan kirjan saamista hyvin pitkän ajan.

Vierailija
10/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu taas keskustelee täällä itsensä kanssa.

Enemmän pihalla kuin kuvittelinkaan.

Vierailija
11/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän kauan kun kirja käännetään englanniksi Johannan kansainvälisiä faneja varten, jotka haluavat myös lukea hänen elämästään?

Vierailija
12/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lukihäriöinen mainostaa kirjaa??

Kirjailija itse :D

Vierailija
13/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kielinen käännös tulee varmasti hyvin pian ilmestymisen jälkeen kunhan Johanna saa neuvoteltua sopimuksen kääntäjän kanssa ja tulee myyntiin esimerkiksi Miamin kaikkein hienoimpiin kirjakauppoihin!!!

Vierailija
14/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidättäis henkeäNI tätä painotuotetta odotellessa. Etenkin, kun Tokoi sitä kirjoittaa.

Vierailija
15/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sioittanut

:-DDDDDDDDDDDDD

Onecoinin yhteydessä siis puhutaan nimenomaan sioittamisesta.

Sijoittaminen j-kirjaimella on sitten sitä puuhaa missä laitetaan rahaa ihan oikeisiin osakkeisiin tms.

Vierailija
16/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä varmasti sillä kirjassa tulee varmasti olemaan todella upeita kuvia mitä ei ole ennen julkaistu! Etenkin haluan nähdä kuvia Johannan ulkomaanmatkoilta ja erilaisilta tanssikeikolta esim. Dolls tyttöjen kanssa!

Vierailija
17/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://static.iltalehti.fi/viihde/tullitTM_vi.jpg

Tässä on erittäin kaunis kuva Johannasta siskonsa Julian kanssa! he ovat molemmat kuvassa erittäin upeina ja sensuelleina!

Vierailija
18/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on erittäin kaunis kuva Johannasta siskonsa Julian kanssa! he ovat molemmat kuvassa erittäin upeina ja sensuelleina!

Vaan nykykunnossaan panisin vaikka Tauskia mieluummin -ja olen sentään umpihetero mies.

Vierailija
19/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu taas keskustelee täällä itsensä kanssa.

Enemmän pihalla kuin kuvittelinkaan.

Ite katoin samaa. Ei kukaan muu puhu noin kenestäkään kuin vain

A) Bimbo itse

B) sisko/Bff

Oikeesti, niin noloa :D

Vierailija
20/58 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna on ollut todella kaunis ja herttainen. Siskonsa myös! Varmasti kun kasvaa uskossa, niin tyyli alkaa luonnollistua. (edelleen näyttävä, mutta luonnollisempi look) Mä toivon, että Johanna löytää itselleen hyvän uskovaisen miehen ja kun pysyy raittiina, alkaa eheytyä henkisesti. Hänestä voi tulla vielä onnellinen äiti! Sanassakin sanotaan, että Hän (Jumala) antaa hänen asua omassa kodissaan onnellisena lasten äitinä! (sananlaskuisssa sanotaan näin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi