Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tapausta, että joku olisi sairastanut vesirokon aikuisena?

Vierailija
04.07.2008 |

Onko se iästä kiinni että saako sen jos altistuu? Eli ihan vanhuksetkin voi saada sen vai?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hirveästi näppyjä mutta sain heti viruslääkekuurin niin en ollut kauhean kipeä.

Vierailija
2/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli teholla pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellisiin lisättynä Mies oli ihan törkeän kipeä sai viruslääkettä ja laitettiin rokkosalvaa josta ei kauheasti ollut apua, oli niiin täynnä vesikelloja että huh huh.

Vierailija
4/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin vesirokon samaan aikaan kuin lapsenikin ja olin tuolloin 43 vuotias ja lapset leikki-ikäisiä.

Vierailija
5/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kertoi että olin jo lapsena sairastanut vesirokon ja ihmeteltiin että se uusi.

Naapurin tyttö sairasti vesirokon vauvana ja oli tuolloin sairaalassa ja sairasti rokon uudelleen samaan aikaan kun meidän perhe.

Vierailija
6/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan kun lapsilla - olivat silloin 2 ja 3, mina 29. Mies oli kuukauden tyoreissulla USA:ssa, sisko ja mun vanhemmat Kreikassa ja naapurit mokeillaan, oli juhannuksen tienoilla - ja meika ihan helvetin kipea. Rakkuloita oli joka paikassa, paanahasta jalkapohjiin ja kaikkialla siina valissa seka limakalvoilla suussa ja alapaassa, kuumetta 40 ja kaikin puolin ihan kaamea olo. Lapset onneksi paasi tosi helpolla, mutta jaivat kylla turhan huonolle hoidolle tona aikana. Ehti kivasti ruokakin loppua kaapista ennen kuin tokenin niin etta pystyin ovesta ulos... ei ollut kuin puurohiutaleita ja kaakaojauhetta. No, ipanat nautti kun saivat kaakaota joka paiva...

Vierailija
7/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella rajuna sairastikin

Vierailija
8/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan kuin minä ja veljeni.

Vierailija
9/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli TOSI huonossa kunnossa.

Vierailija
10/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuja tauteja, vaan niin oli meidän vauvallakin. Viikon oli kuume yli 40, ja näppylöitä joka paikassa: suusa, sieraimissa, korvissa, pyllyssä eessä ja takana... Eipä ollu helppoa ei.

Vierailija
11/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paha.

Vierailija
12/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnainen ja miehensä sairastivat sen yhtäaikaa ja olivat tosi sairaita. Muutaman kuukauden ikäinen vauva sairasti myös mutta lievempänä.

Vierailija
13/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan joutui myös.

Vierailija
14/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen ystävältä, joka oli käymässä viikonlopun. Soitti maanantaina itse, että hänelle tuli vesirokko. Pari päivää myöhemmin minäkin olin vesirokossa, joten kai hän viruksen kantoi mukanaan.

Oma tautini oli erittäin lievä. Olin siihen aikaan sairaanhoito-oppilaitoksessa ja sain viikon sairasloman. Menin kuitenkin jo neljän päivän jälkeen kouluun, kun en ollut enää kipeä.

Vierailija
15/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iski kun olin juuri tullut rajulla, yllättävällä tavalla jätetyksi eikä ollut mitään suojautumisvoimaa. 2 viikkoa meni sairastaessa. Mulle ei nouse muutenkaan kuume, joten ei nytkään. Kamalia kraatterireikiä oli naamassa erityisesti, mutta myös kropassa (muttei sentään peffareiässä!!) Lääkäri sanoi, että vesirokko vaikuttaa aikuiseen mieleen niin, että ihminen masentuu (ei siis pelkästään rumuuden takia). Lentokielto oli kaksi viikkoa, lentokoneeseen ei otettu, ja satuin olemaan ulkomailla.

Ikävä, muttei suinkaan elämäni pahin kokemus.

Vierailija
16/16 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hirveän sairas, toinen noin 30-kymppinen ystävä sai pari näppyä, ei muuta. Ja kolmas aikuinen noin 30-kymppinen oli todella sairas,mutta ei sairaalakunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme