Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei suutele ollenkaan (ikinä).
Omasta mielestäni suhteestamme jäi jotain puuttumaan ja en ollut tyytyväinen tilanteeseen.
Eikä se johtunut siitä, että suuhygieniani olisi ollut huono.
Kommentit (18)
En voisi. Olen hyvä suutelija, monet ovat sanoneet, että olen heidän paras suutelija mitä on ollut. Suudelma kertoo sopivatko kaksi toisilleen, suudelma on herkkä, suudelma kertoo totuuden.
En! Ei tulisi mieleenkään... meillä pussaillaan joka tunti jos yhdessä ollaan. Mies 31v
Vierailija kirjoitti:
Saisinko kuitenkin suudella häpyhuuliasi?
Harri51
Harri hyvä, ap:llä ei ole häpyhuulia. Mutta varmaan saisit suudella hänen kiveksiään, jos pyytäisit kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Harri51
Niitä sai kyllä suudella ja lipoa ihan estottomasti. Kuitenkin itse koin, että kunnon himokas ranskalainen suutelu ainakin rakastellessa on muissa suhteissani kovettanut kankeani entisestäänkin...
En, mutta oon taipuisa joten mun penis on tottunut saamaan suutelua monta monta vuotta...
Minä olen nainen joka ei voi sietää suutelua. En ole koskaan pitänyt siitä, joten en harrasta sitä. Miehet vain joutuvat hyväksymään sen, tai sitten ei. Kukaan ei ole täydellinen, eikä tarvitse. Aina voi hakea paremman, mutta kummasti vain monet haluaisivat minut...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen joka ei voi sietää suutelua. En ole koskaan pitänyt siitä, joten en harrasta sitä. Miehet vain joutuvat hyväksymään sen, tai sitten ei. Kukaan ei ole täydellinen, eikä tarvitse. Aina voi hakea paremman, mutta kummasti vain monet haluaisivat minut...
.
Oikeesti? Siis ettet tykkää suutelemisesta? Mikä siinä mahtaa olla se juttu, mikä tuntuu vastenmieliseltä. Olisi kiva lopultakin saada tietää. Mun mielestäni se kuitenkin kuuluu lähes oleellisena osana parisuhteeseen.
Minulla oli kerran tapailussa mies, joka ei halunnut suudella. Tai siis suuteli alkuun muodon vuoksi, mutta se oli selvästi vastenmielistä ja väkinäistä. Lopulta tunnusti inhoavansa suutelua. Muuten oli kyllä oikein huomioonottavainen ja mukava mies, halasi ja suukotteli (poskelle, kroppaa, jne muualle kuin suulle) ja seksi oli hyvää. Jokin siinä suutelussa vain häntä ahdisti, ei tykännyt olla suu suuta vasten.
Minusta jotain jäi puuttumaan, joten emme nähneet pitkään. Haluan pussailla usein ja kunnolla.
Suudelman jälkeen tyttö sanoi pojalle: Taisin nielaista purukumisi.
Johon poika: Häh? Eiku mullon nuha!
Minäkään en tykkää kauheasti suutelusta. Jos henki yhtään haisee miltään niin en vain pysty. Suukkoja meillä jaellaan paljon mutta kunnon kielareita harvemmin. Tarviiko kaikesta tykötä.
En haluaisi suutelematonta puolisoa. Tuon oman rakkaan suutelu on ihanaa <3
En suutele. Toisen henki haisee yleensä mädälle jo läheltä puhuessa, koskee melkein kaikkia ihmisiä ja sitten omakin henki voi haista.
Harri51