X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Itse käytän Chromen lisäosaa ZenMatea, jolla voi laittaa sijainnikseen UK:n. Sen avulla sitten pystyy katsomaan ITV:n virallisilta sivuilta lähetystä. ZenMatesta saa kuukauden ilmaisen version, kun jakaa somessa - itse tein Twitter-tilin, jota en muutoin käytä. Saattaa vaikuttaa hankalalta, mutta tykkään muutoinkin seurata ITV:tä ja muita ulkomaisia lähetyksiä, niin tää pelittää hyvin moneen käyttötarkoitukseen.
Oh no, mainoksissa tonttuhattuja ja joulukalentereita.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Chromen lisäosaa ZenMatea, jolla voi laittaa sijainnikseen UK:n. Sen avulla sitten pystyy katsomaan ITV:n virallisilta sivuilta lähetystä. ZenMatesta saa kuukauden ilmaisen version, kun jakaa somessa - itse tein Twitter-tilin, jota en muutoin käytä. Saattaa vaikuttaa hankalalta, mutta tykkään muutoinkin seurata ITV:tä ja muita ulkomaisia lähetyksiä, niin tää pelittää hyvin moneen käyttötarkoitukseen.
öööö, filmon-sivulta pystyy kattomaan ihan ilmaiseksi suoraa lähetystä ilman mitään tollasta sähellystä :D
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto esiintyy toisena. Kerrankin ehtii keskustella showsta ennen kuin palsta menee kiinni!
Tai sitten te laiskat paskat voisitte rekisteröityä.
Vois kyllä Guerilla Mailin (eli kertakäyttöisen sähköpostin) avulla tehdä AV-tilin, niin voi tänne arvioida esityksiä klo 23 jälkeenkin. Eiköhän tehä näin porukalla, niin ei tyrehdy keskustelu tunnin päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öööö, filmon-sivulta pystyy kattomaan ihan ilmaiseksi suoraa lähetystä ilman mitään tollasta sähellystä :D
Lainaamasi viestin kirjoittaja vain kertoi oman tapansa katsoa. Ja virallisilta itv:n sivuilta näkee tottakai paremmalla laadulla eikä pätkimistä esiinny.
Toivottavasti Saaran esitys ei ole nyt liian överi (liikaa rekvisiittaa ja efektejä) vaan sopivassa suhteessa lavarekvisiittaa ja laulutaitoa.
Voitteko kertoa monentena Saara esiintyy, niin osaan isänpäiväkakun leivonnan keskeytellä oikeaan aikaan :)
Honey G kärähti nuoruuden huumesekoiluistaan, joten varmaan tippuu tänään.
Tietääköhän kukaan vielä, monentena Saara esiintyy?
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kertoa monentena Saara esiintyy, niin osaan isänpäiväkakun leivonnan keskeytellä oikeaan aikaan :)
Ei tiedä vielä.
Toivottavasti Saara laittaa riman korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän kukaan vielä, monentena Saara esiintyy?
Tokana
Vierailija kirjoitti:
joo, viimeinenkin maku meni kyllä Honeystä kun sain kuulla sen huumesekoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, viimeinenkin maku meni kyllä Honeystä kun sain kuulla sen huumesekoilusta.
Missä voisi lukea tästä lisää? Millaisia paljastuksia on tullut ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamasi viestin kirjoittaja vain kertoi oman tapansa katsoa. Ja virallisilta itv:n sivuilta näkee tottakai paremmalla laadulla eikä pätkimistä esiinny.
Jep, ei pätki ja laatu ainakin itselle tärkeää. Plus voi tosiaan soveltaa muuhunkin käyttöön, niin on itselle hyödyllinen muutoinkin. Mutta hyvä, kun on useita tapoja katsoa.:)
Sivustolla on muutama Saaran pakkomielteinen vihaaja. Yllätys yllätys, yhdestä Saara-ketjusta paljastui että ovat suomalaisia.