Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor DISCO week 6 official!

Vierailija
11.11.2016 |

Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:

Overs

Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)

Honey G: Stayin’ Alive

Girls

Emily Middlemas: Wishing on a Star

Sam Lavery: I Will Survive

Boys

Ryan Lawrie: Play That Funky Music

Matt Terry: Best of My Love

Groups

5 After Midnight: Boogie Wonderland

Kommentit (1009)

Vierailija
61/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Digitalspy -sivustolta että lifeline vote olisi lopetettu nyt kun väkeä enää näin vähän jäljellä. Tämähän taitaisi olla Saaralle edullista. Tosin mua alkaa vähän epäilyttää tuo digitalspy muuten kun siellä tuntuu olevan niin paljon Saaran kannattajia - onkohan puolet porukasta Suomesta? :D

Sivustolla on muutama Saaran pakkomielteinen vihaaja. Yllätys yllätys, yhdestä Saara-ketjusta paljastui että ovat suomalaisia.

Vierailija
62/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes pian se alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups!

Vierailija
64/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Chromen lisäosaa ZenMatea, jolla voi laittaa sijainnikseen UK:n. Sen avulla sitten pystyy katsomaan ITV:n virallisilta sivuilta lähetystä. ZenMatesta saa kuukauden ilmaisen version, kun jakaa somessa - itse tein Twitter-tilin, jota en muutoin käytä. Saattaa vaikuttaa hankalalta, mutta tykkään muutoinkin seurata ITV:tä ja muita ulkomaisia lähetyksiä, niin tää pelittää hyvin moneen käyttötarkoitukseen.

Vierailija
65/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no, mainoksissa tonttuhattuja ja joulukalentereita.

Vierailija
66/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän Chromen lisäosaa ZenMatea, jolla voi laittaa sijainnikseen UK:n. Sen avulla sitten pystyy katsomaan ITV:n virallisilta sivuilta lähetystä. ZenMatesta saa kuukauden ilmaisen version, kun jakaa somessa - itse tein Twitter-tilin, jota en muutoin käytä. Saattaa vaikuttaa hankalalta, mutta tykkään muutoinkin seurata ITV:tä ja muita ulkomaisia lähetyksiä, niin tää pelittää hyvin moneen käyttötarkoitukseen.

öööö, filmon-sivulta pystyy kattomaan ihan ilmaiseksi suoraa lähetystä ilman mitään tollasta sähellystä :D

Vierailija
67/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aalto esiintyy toisena. Kerrankin ehtii keskustella showsta ennen kuin palsta menee kiinni!

Tai sitten te laiskat paskat voisitte rekisteröityä.

Vierailija
68/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä Guerilla Mailin (eli kertakäyttöisen sähköpostin) avulla tehdä AV-tilin, niin voi tänne arvioida esityksiä klo 23 jälkeenkin. Eiköhän tehä näin porukalla, niin ei tyrehdy keskustelu tunnin päästä?

Vierailija
69/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öööö, filmon-sivulta pystyy kattomaan ihan ilmaiseksi suoraa lähetystä ilman mitään tollasta sähellystä :D

Lainaamasi viestin kirjoittaja vain kertoi oman tapansa katsoa. Ja virallisilta itv:n sivuilta näkee tottakai paremmalla laadulla eikä pätkimistä esiinny.

Vierailija
70/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Saaran esitys ei ole nyt liian överi (liikaa rekvisiittaa ja efektejä) vaan sopivassa suhteessa lavarekvisiittaa ja laulutaitoa.

Vierailija
71/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa monentena Saara esiintyy, niin osaan isänpäiväkakun leivonnan keskeytellä oikeaan aikaan :)

Vierailija
72/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G kärähti nuoruuden huumesekoiluistaan, joten varmaan tippuu tänään.

Vierailija
73/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän kukaan vielä, monentena Saara esiintyy?

Vierailija
74/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa monentena Saara esiintyy, niin osaan isänpäiväkakun leivonnan keskeytellä oikeaan aikaan :)

Ei tiedä vielä.

Vierailija
75/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Saara laittaa riman korkealle.

Vierailija
76/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän kukaan vielä, monentena Saara esiintyy?

Tokana

Vierailija
77/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, viimeinenkin maku meni kyllä Honeystä kun sain kuulla sen huumesekoilusta.

Vierailija
78/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotion sisters!!

Vierailija
79/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, viimeinenkin maku meni kyllä Honeystä kun sain kuulla sen huumesekoilusta.

Missä voisi lukea tästä lisää? Millaisia paljastuksia on tullut ilmi?

Vierailija
80/1009 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaamasi viestin kirjoittaja vain kertoi oman tapansa katsoa. Ja virallisilta itv:n sivuilta näkee tottakai paremmalla laadulla eikä pätkimistä esiinny.

Jep, ei pätki ja laatu ainakin itselle tärkeää. Plus voi tosiaan soveltaa muuhunkin käyttöön, niin on itselle hyödyllinen muutoinkin. Mutta hyvä, kun on useita tapoja katsoa.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi