X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Standing ovationit myös 5 after midnightille.
Ei oikee napannu tämä poikatrion esitys.
Yleisö kirkuu ja kirkuu. Taitavat tykätä näistä pojista
Siis mitä??? Eikö kellään 5am-kundeista ole ruutupaitaa vyötäröllä? Tähän asti ollut uskollisesti joka viikko, väri vaan vaihtunut :(
Hyvin kyllä lähti pojilta! Kaikki tuomarit taputtivat seisaaltaan. Ehkä nyt yritetään savustaa Samia ja Ryania ulos? Toivotaan!!!
Musta nää saa aplodeja vaan siitä että lauloivat discoa eikä jotain muuta kuten kaksi edellistä. Lopussa meni puoliminuuttia perseen pyörittämiseen enkelikuoron tahdissa, pyh.
5Aam:n paras kohta oli lopun 20 sekkaa missä ne ei edes itse laulanut vaan taustalaulajat laulo falsetissa...
Tuo oli hyvä, mutta ei kyllä ihan noin erinomainen mitä Walsh tässä nyt yrittää, istuisi alas.
homopojat kiekas homobiisin ja tuomarit ylistää
5am on kyllä ihan hyvä. Ne osaa laulaa, vaikka vaativimmat kohdat taisikin tulla nauhalta (ne korkeat kohdat).
En ymmärrä tuon 5 afterin suosiota. Tämänkin potpurin lauloi ja puolet koko työstä teki taustakuoro. Poikien työksi jäi jutustella ja tanssia.
Saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Laulokoi noi pojat oikeasti niitä korkeita ääniä vai vetikö taustalaulajat?
Luulen, että keskimmäinen oli ainoa joka lauloi (taustan lisäksi), on noista paras laulaja!
Poikien äänet ei oo kovin hyviä mun mielestä
Vierailija kirjoitti:
5am on kyllä ihan hyvä. Ne osaa laulaa, vaikka vaativimmat kohdat taisikin tulla nauhalta (ne korkeat kohdat).
Lavallinen enkelikuoroa tuolla taustalla ne veti.
Joo ei todellakaan pojat laulaneet niitä korkeita ääniä. Ihan vihaks pistää
Jumaliste jos Saara ei mene huomenna jatkoon suoraan niin vika ei ole kyllä Saarassa!
Vierailija kirjoitti:
Laulokoi noi pojat oikeasti niitä korkeita ääniä vai vetikö taustalaulajat?
Arvaapa :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ton poikasakin vaatteet?! Disco? Oon pettynyt, ei edes yritystä. Muuten hyvä.
Ei kai tässä kilpailussa ole tarkoituskaan imitoida alkuperäistä esitystä ja vetää disco-viikolla päälleen teryleenihousuja ja afroja, vaan tehdä biisistä oma versionsa?
5 after midnightilta ensimmäinen esitys, josta tykkään. Ei lyö Saaraa kyllä.