Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko anopin tai äitisi mukaan häämatkalle?

Vierailija
11.11.2016 |

Eräät läheiseni ovat menossa ensi kuussa naimisiin ja morsiamen äiti on ostanut heille häämatkan "lahjaksi", ja lähtee itse myös mukaan tälle matkalle. Majoittuvat samoissa kohteissa ja samoissa hotelleissa. Morsian on tästä innoissaan, sulhanen ei niinkään.

Henkilökohtaisesti jäisin mieluummin kotiin kuin ottaisin oman äitini tai anoppini mukaan matkalle, jossa olisi tarkoitus viettää laatuaikaa tuoreen puolison kanssa. :D Jos pyytämättä haluaa kustantaa parille matkan, niin ei sitä mielestäni pitäisi sen varjolla tehdä, että pääsee itse siivellä mukaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, miksikäs en. Todennäköisesti äiti/anoppi viettäisi aikaa altaalla kun minä ja mies mentäisiin omia menojamme.

Vierailija
2/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi häämatkalle enkä millekään muullekaan matkalle. Tosin aika yleistä näyttää olevan, että toinen mummi otetaan lapsiperheen lomamatkalle mukaan lapsenvahdiksi että vanhemmat saa juhlia rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän parin, jolla miehen äiti lähti mukaan häämatkalle. Heillä oli pieni lapsi, joka lähti mukaan myös ja anoppi tuli lastenhoitajaksi. Itse siis tarjoutui. Oli kuulemma hieno reissu (morsiamen mukaan) ja parikin on edelleen naimissa, ovat olleet jo 15 vuotta, lapsiakin on tullut lisää. Ko anoppi on kyllä hieno ihminen, itsekin olen hänet tavannut.

Vierailija
4/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen takia voisin ehkä vielä joten kuten ymmärtää, vaan tässäkin on kyseessä lapseton alle kolmekymppinen pariskunta. Tokihan tämäkin asia riippuisi kovasti äidistä/anopista, mutta esimerkiksi tämä kyseinen mamma ja omanikaan todennäköisesti ei antaisi yhtään tilaa, joten en voisi kuvitella ottavani moisia ihmisiä mukaan. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme