Lapseltani meni pyöräillessä ketjut pois paikoiltaan, vastaan tullut MIES ei osannut laottaa paikoilleen
Millainen mies tuollainen muka on? En siis itse ollut mukana kun tämä tapahtui.
Kommentit (46)
Oiskohan vaikka mies joka ei ole kiinnostunut tekniikasta?
En minäkään menisi likaamaan käsiäni jonkun vieraan räkänokan pyöränketjuissa.
Voi sua parkaa. Olet varmasti myrkyllistä seuraa.
Osaatko neuloa? Osaatko tehdä pitsiä? Osaatko tehdä perinteistä ruisleipää tai lypsää lehmän? Osaatko parsia sukan ja ompeletko perheellesi vaatteet?
Osa ihmisistä on tosiaan teknisesti täysin avuttomia. Itse olisin kyllä NEUVONUT miten ne ketjut itse saa paikoilleen. Osaamista kannattaa siirtää, ei tehdä kaikkea toisen puolesta.
Jospa ei uskaltanut, pelkäsi että epäillään namusedäksi.
Että nainenko ei olisi osannut laittaa ketjuja paikalleen?
luultavasti ei ollut pitkä matka kotiin jos vain yksi mies tuli vastaan taluttaessa.
Vierailija kirjoitti:
kuinka moni teistä naisista osaa homman oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Säälin sitä sun lapsen tehnyttä ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua parkaa. Olet varmasti myrkyllistä seuraa.
Osaatko neuloa? Osaatko tehdä pitsiä? Osaatko tehdä perinteistä ruisleipää tai lypsää lehmän? Osaatko parsia sukan ja ompeletko perheellesi vaatteet?
Sinä ainakin osaat näppärästi rakennella olkiukkoja.
Olen mies ja osaan laittaa ketjut paikoilleen. Osaan tehdä myös paljon vaativampiakin korjaustöitä. Mutta tunnen miehiä joilla ei harmainta aavistustakaan tekniikasta.
Oli luultavasti joku stadilainen peukalo perseessä kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tietenkin osaan. Olen osannut jo lapsena. Perheessämme se olen minä, joka laittaa lasten pyörissä ketjut paikoilleen, nostaa satulan ja ohjaustangon jne. Mies on paljon matkoilla.
Yksi "miesten työ" meillä on: hän vaihtaa aina renkaat autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin osaan. Olen penskasta asti itse huoltanut pyöräni. Minulla oli rippikouluikäisenä 12v retkitunturi ja ihan omakätisesti paikkasin kumit ja tein kaikki huollot.
Tällä hetkellä ei tarvi kun mies haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään stereotypiaongelma. Kaikki miehet varmaan ovat saman äidin lapsia ja samaa tissimehua juoneet
Miehiä aina pilkataan kun objektisoivat naisia ! Sinäkin NAINEN saat muka objektisoida miehiä ?!
Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tietenkin osaan. Olen osannut jo lapsena. Perheessämme se olen minä, joka laittaa lasten pyörissä ketjut paikoilleen, nostaa satulan ja ohjaustangon jne. Mies on paljon matkoilla.
Ei se ole oikeasti mikään "miesten työ"
Eräs erittäin pienikokoinen noin 1,5m pitkä ja hoikka tyttö vaihtaa joka vuosi autonsa renkaat kerrostalomme pihassa. Se kyllä herättää huomiota, sillä tämän tytön kädet ovat todella ohuet, eikä hänellä ole näkyvissä mitään treenattuja lihaksia. Häneltä aikaa kuluu kauan ja välillä hän pyytää ohi kulkevia mieshenkilöitä avaamaan kireämmät pultit. Muun homman hän hoitaa ihan yksinään.
Mielessäni aina nostan hattua hänen sitkeydelleen koosta huolimatta. Muiden valittajien tulisi ottaa hänestä mallia.
Vanha setä 8 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oikeasti mikään "miesten työ"
Eräs erittäin pienikokoinen noin 1,5m pitkä ja hoikka tyttö vaihtaa joka vuosi autonsa renkaat kerrostalomme pihassa. Se kyllä herättää huomiota, sillä tämän tytön kädet ovat todella ohuet, eikä hänellä ole näkyvissä mitään treenattuja lihaksia. Häneltä aikaa kuluu kauan ja välillä hän pyytää ohi kulkevia mieshenkilöitä avaamaan kireämmät pultit. Muun homman hän hoitaa ihan yksinään.
Mielessäni aina nostan hattua hänen sitkeydelleen koosta huolimatta. Muiden valittajien tulisi ottaa hänestä mallia.
Siksipä se oli lainausmerkeissä. En minäkään pidä sitä minään itsearvoisesti miehen työnä, huvittaa lähinnä että se on meillä 20 vuotta mennyt noin, että mies ne vaihtaa. Siitä ei edes keskustella. Varmasti osaisin ja pystyisin homman tekemään, vaikka minäkin olen vain sen 155 cm. Tämä on ainoa homma taloudessamme (omakotitalo) jonka mies on ihan itse korvamerkinnyt näköjään itselleen. En siis ole ikinä vaihtanut renkaita, enimmäinen autoni oli yhdessä hankittu.
Kikkelilläkö sen olis pitänyt pyörän ketju laittaa paikoilleen?
Vai miten henkilön sukupuoli tähän liittyy?
Huolla lapsesi pyörä kuntoon tai opeta itse laittamaan se ketju paikoilleen.
Poikani pyörässä voi joskus kaatumisen yhteydessä ketju luiskahtaa eturattaalta sellaiseen rakoon jotta sitä ei tien päällä pysty kukaan kaivamaan sieltä, jollei ole sopivia työkaluja.
No niin minäkin sanoisin kun en haluaisi sotkea enkä palelluttaa sormiani, lapsena laitoin monesti. Olen NAINEN. Niin ja siis sellasen vaihdepyörän, jossa useita hammasrattaita, ketjujen paikalle laittamiseksi ei yleensä tarvita sormia, kantsis opettaa lapselle.