Mitä tarkoittaa jos kaverimies suutelee otsalle
Taustaa: molemmat olemme naimisissa, n. 30-vuotiaita (vaikka tämän aloituksen perusteella kuulostan varmaan 15-vuotiaalta :D), puolisommekin kuuluvat tähän samaan kaveriporukkaan. Vietimme iltaa porukalla, jossain vaiheessa lähdimme kahdestaan kaverimiehen kanssa ulos tupakalle. Siellä juttelimme syvällisiä, aloimme puhua siitä miten kiva on olla tällä porukalla yhdessä ja kehua toisiamme kilpaa hienoiksi ihmisiksi. Kun olimme hetken imarrelleet toisiamme, kaverimies halasi minua tiukasti ja pitkään. Sitten hän suuteli minua otsalle. Hetken olimme paikoillamme, kunnes hän irrotti halausotteensa ja lähti takaisin sisälle sanomatta paljon mitään.
Olenko naurettava, jos kuvittelen tuollaisen perusteella kaverimiehellä olevan tunteita minua kohtaan? Pitäisikö ottaa etäisyyttä? Vai oliko tuo vain viaton, kunnioittava ele vanhalle ystävälle? Tuntuu hankalalta ottaa asia puheeksi, koska pelkään tekeväni itseni naurunalaiseksi ja pilaavani ystävyytemme, mikäli hänen tunteensa ovat minua kohtaan puhtaasti kaverilliset. Ehkä parasta olisi vain olla kuin mitään ei olisi tapahtunut? Sillä eihän tuo oikeastaan mitään ollutkaan. Vai mitä palstalaiset ovat mieltä? Muutoin en vaivaisi tällä yhtään päätäni, mutta kun olen naimisissa ja niin edelleen, niin haluaisin olla varovainen näissä asioissa.
Kommentit (32)
Otsalle suuteleminen tarkoittaa että suutelija pitää itseään ylempiarvoisena. Esim. paavi suutelee ihmisiä otsalle.
Jos minä tekisin noin, se osoittaisi syvää kiintymystä tai rakkautta. Jotain huomattavasti kaverillisia tunteita voimakkaampaa.
Sanoisin, että mies halusi ilmaista kiintymyksensä/ihastuksensa/rakkautensa, mutta tiesi ettei teistä koskaan voi tulla mitään, eikä sen takia suudellut suulle. Se oli sellainen haluan vain että tiedät minun rakastavan sinua, mutta tiedän että olet parisuhteessa ja niin olen minäkin, enkä halua aiheuttaa sinulle harmia -suudelma.
Halusi kohdata oikeasti?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Olet flirttaillut ja nyt esität tietämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsalle suuteleminen osoittaa syviä tunteita ja kunnioitusta. Sitä käytetään silloin jos jostain syystä ei voi suudella romanttisessa mielessä suulle (esim. jos toinen on varattu tai on joku muu este suhteen syventämiselle) tai halutaan vaan osoittaa kunnioitusta ja arvostusta puolisolle.
Joten ap, valitettavasti tai toivotusti, kaverimiehelläsi on sinua kohtaan muitakin tunteita kuin kaverillisia.
Voihan ne syvät tunteet ja kunnioitus olla kaverillisiakin. Ärsyttää tällaiset neuvojat, jotka kertoo ikäänkuin faktana oman mielipiteensä siitä mitä joku toinen on tarkoittanut.
Ei kukaan suutele kaveriaan otsalle, ellei ole syvällisempiä tunteita. Tuskin mies suhdetta haluaa, mutta on muitakin tunteita kuin kaverillisia.
Voi ihan ystävänä antaa suukon otsaan tai poskelle.
Minusta ei mitään. Minä olen kaverinaisen kanssa pusutellut otsalle ja poskelle vuosia. Ei siinä sen kummempaa.
Ja joskus baarissa myös kaulalle. Suulle ei, koska siinä menee raja.
Jos olisin kiinnostunut naisesta muuten kuin kaverina, olisin suudellut huulille. Sillä selviää äkkiä onko toisella samoja tunteita. Mies noin lähtökohtaisesti on yksinkertainen ja suoraviivainen. Jos otsalle suutelija olisi nainen, niin mies voisi tosiaan joutua miettimään, mitä hittoa tarkoittaa.