Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen aamuruutini

Turhautunut
11.11.2016 |

Mieheni ei kestä minkäänlaista häiriötä aamurutiineihinsa. Jos meillä sattuu joskus alkamaan työt tai luennot samaan aikaan ja ollaan molemmat väsyneitä, nukutaan ihan viime tippaan asti. Loogistahan olisi, että molemmilla on sitten kiire ja ainut vessa jaetaan.
Mieheni versio on, että hänen aamurutiininsa on hänen tapa herätä ja kovin tärkeä. Jos hän pomppaa ennen minua ylös saan valtavat huudot niskaani jos haluan käydä vessassa ennen kuin hän menee vessaan (aamuisin vessa 5-10min ja suihku 10min). Olen törkeä jos pyydän häntä jättämään oven auki suihkunsa ajaksi, että saisin meikattua ja laitettua hiukseni. Tämä vie minulta valtavasti energiaa, ja ahdistaa kun aamu voi noin typerästi pilata koko päivän. Lisäksi koen etten saa olla nainen tässä suhteessa kun joudun jatkuvasti odottamaan että voisin kätevästi laittautua samalla kun mieheni on suihkussa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhautunutap kirjoitti:

Meillä on sama ongelma, ettei aamuisin laittautuminen vaan valitettavasti onnistu muualla kuin vessassa :/

Ja tämä ongelmahan oli vaan kiireisinä aamuina tai sillonkun ollaan lähdössä jonnekkin. Jos mulla ei oo kiire niin tottakai odotan. Mutta jos on kiire niin onko niin kohtuutonta että mies jättäis suihkun oven auki ilman naurettavaa showta...

Ootko kokeillut meikata vaikka olohuoneen sohvalla? Mulla ainakin on sellanen iso käsipeili ja valoksi on riittänyt ihan normi kattolamppu. Tukan laitan eteisen peilin eessä ja käyn myöhään illalla suihkussa ennen nukkumaanmenoa. Mekin lähdetään samaan aikaan töihin, joten aamulla on hirvee kiire ja kun on pieni kämppä niin pakko tehdä kompromisseja. Ehkä sun mies haluaa lämmitellä siellä suihkussa, tuleehan sitä kylmä jos on ovi auki. Varsinkin näin talvella.

Vierailija
22/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meillä on 2 vessaa. Toivottavasti en ikinä enää joudu asumaan kodissa missä on vain yksi vessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain virittelet sen peilin ja valaistuksen jonnekin muualle. Wc-asiat hoidetaan vessassa, kaiken muun voi siirtää muualle, paitsi tietysti sen suihkun.

Itselleni on aivan tarpeeksi stressaavaa, että samassa asunnossa on toinen ihminen silloin kun kyse on aamulähdöstä, saati että se vielä tulisi häiritsemään mun wc- ja suihkuhetkeä.

Vierailija
24/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda takaisin. Pakkoko se on sinun joustaa, vaan lataa samaa tahtia takaisin kun mieskin antaa tulla. En minä ainakaan yhtä kertaa enempää miehen räkyttämistä kuuntelisi, tekisin siihen lopun hyvin nopeasti. Lopeta siis selkärangaton luimistelu viimeistään nyt.

Tosi on, että suihkussa ja paskalla pystyy käymään vain niiden omissa paikoissa, mutta hiukset ja meikit pystyt takuulla laittamaan muuallakin. Jos paikkaa ei nyt ole, niin järjestä sellainen. Ei ole liian paljon pyydetty.

Vierailija
25/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratkasu asiaan ois et vaihettas kämppää sellaseen jossa ois kaks vessaa, mut vielä ei pystytä muuttaan. Pian täytetään 25v joten ehkä lasten myötä tajuaa ettei kaikki aina voi olla niin pakko-oireisen täydellistä ja toimia ilman joustoa, kun on enemmän kuin 2 ihmistä talossa.

Ap

26/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että pakko-oireinen lasten saannin myötä luopuu pakko-oireista? Ihan en henkeä pidättäisi tuon toteutumista odotellessa. Iän myötä yleensä pahenee, ellei saa ammattiapua.

Vierailija
27/29 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen, asut mustalaisen kanssa. Eihän se ole mahdollista, ne miehethän eivät käy töissä.

Vierailija
28/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa peili ja valo muuhun huoneeseen kuin vessaan. Sellasia kivoja pyöreitä meikkipeilejäkin saa nykyään mitä reunustaa valo! On hienoja ja käteviä, ainakin mun mielestä. Tälleen voit hoitaa meikkaamisen samalla kun mies on suihkussa.

Vierailija
29/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaan meikata vessassa? Ei se minusta ole kovin hygieenistä, itse meikkaan meikkauspeilin avulla makuuhuoneessa tai olkkarissa.

No mulla ei ainakaan ole muualla yhtä isoa peiliä ja kunnon valaistusta eikä mahdollista viritellä niitä! Ja ap:lle, jos on yksi kylppäri ja _molemmilla_kiire, ei mies voi omia sitä! Te olette_tasaveroisia_joten teette asianne siellä yhtäaikaa! Tai sitten mies herää aiemmin jos ei pysty ottamaan sua huomioon.

Vessan valaistus on kaikkea muuta kun kunnon valaistus meikkaamiseen. Harvassa vessassa kunnolla luonnonvaloa.

Harvassa olkkarissa tai makuuhuoneessa on kunnolla luonnonvaloa seiskan aikaan aamulla marraskuussa. Aikalailla yhtä paljon kuin vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi