Miehen aamuruutini
Mieheni ei kestä minkäänlaista häiriötä aamurutiineihinsa. Jos meillä sattuu joskus alkamaan työt tai luennot samaan aikaan ja ollaan molemmat väsyneitä, nukutaan ihan viime tippaan asti. Loogistahan olisi, että molemmilla on sitten kiire ja ainut vessa jaetaan.
Mieheni versio on, että hänen aamurutiininsa on hänen tapa herätä ja kovin tärkeä. Jos hän pomppaa ennen minua ylös saan valtavat huudot niskaani jos haluan käydä vessassa ennen kuin hän menee vessaan (aamuisin vessa 5-10min ja suihku 10min). Olen törkeä jos pyydän häntä jättämään oven auki suihkunsa ajaksi, että saisin meikattua ja laitettua hiukseni. Tämä vie minulta valtavasti energiaa, ja ahdistaa kun aamu voi noin typerästi pilata koko päivän. Lisäksi koen etten saa olla nainen tässä suhteessa kun joudun jatkuvasti odottamaan että voisin kätevästi laittautua samalla kun mieheni on suihkussa.
Kommentit (29)
Jokaisella on parisuhteessa omat yksilölliset tapansa.
Mitäpä niistä ahdistumaan.
Suotakoon se heille.
Sallivuus ja sopiva suuripiirteisyys on onnellisen parisuhteen kulmakiviä.
Ainoa oikea ratkaisu, mies herää aiemmin, niin saa olla rauhassa. Keskustelkaa asiasta, mutta ei kesken aaamukiireen.
Miksi menette yhteen tuollaisten nipojen miehien kanssa kun meitä ihan kivojakin miehiä olisi tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Se runkkaa suihkussa.
Tämä.
Kaikesta saa näköjään tehtyä ongelman.
Etkö voisi herätä varttia aikaisemmin?
Miksi sun pitää meikata vessassa? Itse ainakin meikkaan olkkarin sohvalla istuen ja kahvia hörppien. Ei tulisi mieleenikään varata vessaa täksi aikaa kun perheessä on monta muutakin jotka sitä tarvitsevat aamuisin ihan oikeisiin vessa/suihkuasioihin.
Meillä vessan ovi ei ole koskaan lukossa ja saan mennä sinne silloin kuin huvittaa paitsi ison hädän aikaan on suotavaa poistua. Miehenikin tulee vessaan silloin kun esim. meikkaan ja saattaa jopa kusta pöntöllä vieressäni, jos hätä on suuri tai kiire johonkin. Omaa rauhaakin saa, mutta ei kyllä silloin, jos molemmilla on kiire. Puhukaa, ei tuollaista aamustressiä kestäisi kukaan. Itse en ainakaan haluaisi myöhästyä oman mieheni takia töistä.
Onpa kusipää äijä. Sori vaan. Jos tuo runkkaus pitää paikkansa niin sano sille miehelle, että lakkaa ujostelemasta. Voit vaikka antaa siinä laittautuessasi ääniefektejä miehelle mielikuvituksen kiihokkeeksi. 😆
Osta meikkauspeili?!?! Ei voi olla noin vaikeaa.
Ulkomailla asumisen hyvät puolet osa 476: asunnoissa on riittävästi kylpyhuoneita.
Miksi kukaan haluaan meikata vessassa? Ei se minusta ole kovin hygieenistä, itse meikkaan meikkauspeilin avulla makuuhuoneessa tai olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaan meikata vessassa? Ei se minusta ole kovin hygieenistä, itse meikkaan meikkauspeilin avulla makuuhuoneessa tai olkkarissa.
No mulla ei ainakaan ole muualla yhtä isoa peiliä ja kunnon valaistusta eikä mahdollista viritellä niitä! Ja ap:lle, jos on yksi kylppäri ja _molemmilla_kiire, ei mies voi omia sitä! Te olette_tasaveroisia_joten teette asianne siellä yhtäaikaa! Tai sitten mies herää aiemmin jos ei pysty ottamaan sua huomioon.
Meillä on sama ongelma, ettei aamuisin laittautuminen vaan valitettavasti onnistu muualla kuin vessassa :/
Ja tämä ongelmahan oli vaan kiireisinä aamuina tai sillonkun ollaan lähdössä jonnekkin. Jos mulla ei oo kiire niin tottakai odotan. Mutta jos on kiire niin onko niin kohtuutonta että mies jättäis suihkun oven auki ilman naurettavaa showta...
En myöskään usko että kyseessä olisi mikään aamurunkkaus ym. koska seksielämämme on todella aktiivista. Ennenminkin itse haluaisin vielä enemmän seksiä. Joten miksi ihmeessä kiireessä runkkaisi, kun voisin vaan herätellä mut vähän aiemmin?
Ongelma on vaan varmaan miehen joustamatromuudessa. Muissakin asioissa välillä tuntuu, ettei se ihan tajua ettei kaikkea voi tehä kuin se haluaa ja olla joustamatta. Mies on siis lähes pakko-oireisen tarkka ja itse enemmän go with the flow.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Love it,
change it or
leave it
Home
Sweet
Home 🤢
turhautunutap kirjoitti:
Meillä on sama ongelma, ettei aamuisin laittautuminen vaan valitettavasti onnistu muualla kuin vessassa :/
Ja tämä ongelmahan oli vaan kiireisinä aamuina tai sillonkun ollaan lähdössä jonnekkin. Jos mulla ei oo kiire niin tottakai odotan. Mutta jos on kiire niin onko niin kohtuutonta että mies jättäis suihkun oven auki ilman naurettavaa showta...
En myöskään usko että kyseessä olisi mikään aamurunkkaus ym. koska seksielämämme on todella aktiivista. Ennenminkin itse haluaisin vielä enemmän seksiä. Joten miksi ihmeessä kiireessä runkkaisi, kun voisin vaan herätellä mut vähän aiemmin?
Ongelma on vaan varmaan miehen joustamatromuudessa. Muissakin asioissa välillä tuntuu, ettei se ihan tajua ettei kaikkea voi tehä kuin se haluaa ja olla joustamatta. Mies on siis lähes pakko-oireisen tarkka ja itse enemmän go with the flow.
Ap
Älä ainakaan lapsia tee tuollaisen kanssa, noi tyypit vain pahenee sääntöjensä kanssa.
Minkä ikäisiä olette?
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ainakaan ole muualla yhtä isoa peiliä ja kunnon valaistusta eikä mahdollista viritellä niitä! Ja ap:lle, jos on yksi kylppäri ja _molemmilla_kiire, ei mies voi omia sitä! Te olette_tasaveroisia_joten teette asianne siellä yhtäaikaa! Tai sitten mies herää aiemmin jos ei pysty ottamaan sua huomioon.
Vessan valaistus on kaikkea muuta kun kunnon valaistus meikkaamiseen. Harvassa vessassa kunnolla luonnonvaloa.
Jo on erikoista. Samallahan siinä teet mitä teet kun mies on suihkussa? Mitä se haittaa jos suihkun aikana sinä meikkaat tms? Ymmärrän, että ei halua ketään siihen pyörimään jos punnertaa paskaa.
M36