Poikaystävä sanoi repustani "Hyi vi**u, tuon kanssa et sitten minun seurassa liiku"
Minulla ei ole muutakaan reppua niin mitäs nyt sitten? Töissä on kuitenkin kätevin kun saan kuljetettua eväät ja tavarat.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole muutakaan reppua niin mitäs nyt sitten? Töissä on kuitenkin kätevin kun saan kuljetettua eväät ja tavarat.
Tarkoitti varmaan sua- ei reppua.
Poikaystävä vaihtoon.Reppusi on ihan hyvä.
Ei ole kånken vaan Dakine, tällainen
http://guideimg.alibaba.com/images/shop/86/11/07/8/dakine-wonder-pink-s…
ap
Mun poikaystävälläni taas hävettää että käytän koulussa käsilaukkua johon mahtuu läppärinikin aina mukaan. Hänen mielestään annan inhottavan kuvan kun en muka "kehtaa" kulkea repun kanssa... Käyn siis yliopistoa. Poikaystävä on 33v.
Ihan perus-reppuhan toi on. Kånkenko sen sitten pitäisi olla, että poikkikselle kelpaa?
Sanot sille että fuck your opinions ja dumppaat. Dakine on siisti reppu! Mullakin on.
Oli kerran myös poikaystävä joka heitteli kommentteja "nolot aurinkolasit" yms. Se käytös ei muuttunut paremmaksi vaan pahemmaksi.
Jätä se reppu, ansaitset parempaa.
Olin jo tulossa kirkumaan että hyvä, poikaystävä on oikeassa, kånken tosiaan on maailman hirvein reppu, mutta tulinkin turhaan :D Hieno reppu, ei mitään vikaa.
t. Kånken-hullu
Provo - koska meitä miehiä ei vittuakaan kiinnosta millaista reppua nainen käyttää!
Onko mahdollisesti Kånken kyseessä?