Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUN PÄÄ HAJOAA :(

minäsevaan
11.11.2016 |

Moikka,
Käyn nyt ihan suoraan asiaan. Oon 27-vuotias nainen ja mulla on kolme isoveljeä. Tällä vanhimmalla veljellä on aina ollut tapana "puuttua" mun asioihin, oli se sitten mitä tahansa. Hän on aina ollut meidän perheessä tosi kontrolloiva ja pomomainen ja ehkä se kun minä olen se nuorin ja ainut tyttö, niin mut on otettu silmätikuksi? Tätä ei tapahdu ehkä enää niin usein kuin ennen, mutta jotkut asiat mitä hän on sanonut mulle aikoja sitten, on vaan jäänyt mun mieleen, enkä saa niitä sieltä pois. Ihan naurettavaa, mutta rehellisesti saatan miettiä asiaa tai riitaa, joka tapahtui 7 VUOTTA sitten ja edelleen häiritsee mua päivittäin tänäkin päivänä. Se on ihan järkyttävän kuluttavaa ja musta tuntuu, etten voi koskaan olla onnellinen, koska mietin tälläisiä vanhoja asioita ja saatan miettiä sitä tiettyä "loukkausta" niin pitkään, että tuun hulluksi. On toki usein hyviä pitempiä jaksoja jollon en mieti asiaa. Mutta jos olen yksin ja en puuhastele mitään niin se on sitten menoa.

Ihan suoraan sanottuna vihaan veljeäni ja tavallaan pelkään häntä, tai oikeastaan sitä mitä hänen suusta tulee. Hän arvosteli mua myös paljon, kun oltiin nuorempia ja siitä on jotenkin jäänyt semmoinen trauma, etten halua olla hänen seurassaan. Oon aina myös ollut herkkä ja joskus en sano edes takaisin, koska alan helposti itkemään ja en halua näyttää sitä. En oikeasti jaksa elää elämään sillä tavalla, että mietin näitä asioita tai annan hänen vaikuttaa näin paljon elämääni. Helpompaa olisi, jos saisin hänet kokonaan poistettua elämästäni, mutta en voi. Olen hänen lapsensa kummi myöskin, joten senkin takia tulee vierailtua.

Oon myös huomannut, että joskus jos teen jotain valintoja elämässäni, niin mulle tulee heti ekana mieleen, että mitä hän siitä ajattelisi ja kaikkia ilkeitä kommentteja, mitä hän sanoisi siitä asiasta. Naurettavaa eikö? Niin minustakin. En jaksa tätä enää. En vaan halua välittää, mutta en pysty lopettamaan.
Onko täällä ketään muuta kenellä olisi samanlaisia kokemuksia tai jotain vinkkejä, joka voisi auttaa?

Haluaisin vaan olla onnellinen joskus ja not give a shit. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta toiselle paikkakunnalle

Vierailija
2/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta toiselle paikkakunnalle

4/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.. Onko teillä jotain sukurutsaa tai jotain??

Vierailija
5/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en nyt haluaisi Helsingistä mihinkään muuttaa. Ja täällä on kuitenkin työ ja opinnot. :(

6/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku oikeasti, sori ruma kysymys mutta miten noin vanha nainen voi olla noin rakastunut ja kiinni veljessään?

7/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kai veljet, varsinkin jos on sen luontoisia, arvostelee ja piikittelee mutta ei siitä, kuten ei muidenkaan mielipiteistä kannata niin kovasti välittää..

Vierailija
8/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotias vanha?!?! mä oon kai sit ihan ikäloppu :DD

9/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paukku7 kirjoitti:

No ei 27- vee nyt enää mikään uusi ole. Tuollaista tilitystä voisi odottaa 15- vuotta nuoremmalta.

Vierailija
10/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Eiku oikeasti, sori ruma kysymys mutta miten noin vanha nainen voi olla noin rakastunut ja kiinni veljessään?

Haha, no niinpä. Jonkin sortin mielenhäiriöhän tässä varmasti onkin kyseessä. :) Siksipä neuvoa kysynkin. 

Vierailija
11/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

No ei 27- vee nyt enää mikään uusi ole. Tuollaista tilitystä voisi odottaa 15- vuotta nuoremmalta.

niin...ihmiset on kato erilaisia...kaikilla omat ns vikansa.. 

Vierailija
12/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäsevaan kirjoitti:

Noh, en nyt haluaisi Helsingistä mihinkään muuttaa. Ja täällä on kuitenkin työ ja opinnot. :(

ja Metro.fi

13/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäsevaan kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Haha, no niinpä. Jonkin sortin mielenhäiriöhän tässä varmasti onkin kyseessä. :) Siksipä neuvoa kysynkin. 

No sitten jos hankaloittaa kovasti elämää tuollaiset vanhat traumat niin kannattaisi hakea ammattiapua, tai pähkäillä itse niin ettet voi jäädä miettimään tuollaista. Elämä on lyhyt ja sinäkin jo tarpeeksi iällä ymmärtämään että turha tuhlata aikaansa mihinkään veljeensä..

14/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Niin......... Vikansa.......jotkut on 27, toiset 28........

Vierailija
16/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

no voehan elämä.. en mä nyt vialla tarkottanut ikää.. vaan tässä tapauksessa nyt sitä että annetaan toisen mielipiteiden vaikuttaa liikaa omaan elämään ja ei olla sen takia onnellisia.. katsos kaikilla omat päänsisäset VIKANSA. sinulla kai myös vaiko eikö :)

17/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

no voehan elämä.. en mä nyt vialla tarkottanut ikää.. vaan tässä tapauksessa nyt sitä että annetaan toisen mielipiteiden vaikuttaa liikaa omaan elämään ja ei olla sen takia onnellisia.. katsos kaikilla omat päänsisäset VIKANSA. sinulla kai myös vaiko eikö :)

Niin VIKANSA.........

:)

Eikö??

Sulla on VIKAA päässä.

Keskity ap.n juttuun, älä minuun?:) :)

Vedä VITTU päähän lehemä.

Vierailija
18/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

paukku7 kirjoitti:

Niin VIKANSA.........

Eikö??

Sulla on VIKAA päässä.

Keskity ap.n juttuun, älä minuun?:) :)

Vedä VITTU päähän lehemä.

hahahahhahaha no johan otti koville! :D tää vastaskin mun kysymykseen aivan täydellisesti! :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän