Hygieniapassi - suorittaneet?
Mitä oppimateriaalia kannattaisi lukea kokeeseen? En ole menossa kurssille, vaan opiskelen itse ja käyn kokeessa. Onko joku oppikirja tai nettimatskuu mitä olette käyttäneet (ja päässeet läpi)?
Kommentit (24)
Suorittanut testin 2 x. Ehdottomasti en olisi päässyt läpi, jos en olisi lukenut materiaalia läpi. Luin ja kaikki oikein kummallakin kerralla.
Treenaamiseen ei liikaa aikaa mennyt.
Suoritin 2 eri kurssia ja kummassakin piti suorittaa hygieniapassi. Olisi vaatinut paperityötä jotta olisin saanut hyväksynnän, sanoin opettajalle päästään kummatkin helpommalla kun teen kokeen uudestaan. Opettaja kiitti.
Mä sain täydet pisteet mutta vaati lukua kyllä just noiden bakteerien kuolemislämpötilojen, oikeiden säilytyslämpötilojen jne osalta. Luin ne netissä olevat ohjeet hygieniapassisivustolta. Maksoi kummiskin n.40e niin en viitsinyt tuurilla edes yrittää läpi. Halusin olla varma läpipääsystä. Tosin koska o/v vastauksia ja väärästä ei sakoteta niin tuurillakin selviää
Vierailija kirjoitti:
Mitä oppimateriaalia kannattaisi lukea kokeeseen? En ole menossa kurssille, vaan opiskelen itse ja käyn kokeessa. Onko joku oppikirja tai nettimatskuu mitä olette käyttäneet (ja päässeet läpi)?
Olen kaksi kertaa suorittanut sen,ei ole vaikea.Viisi vuotta kai voimassa.
Niinhän sitä voisi luulla. Kysymykset olivat paljon kinkkisempiä kuin nykyisin. Tein juuri netin harjoitustestejä ketjun innoittamana ja kaikki kysymykset on nykyisin tehty niin, että vajaaälyinenkin ne osaa.