Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teitä naisia ei voi vaan järjellä ymmärtää.

Vierailija
10.11.2016 |

Muija valitti kun jätän vessanpöntön kannen ylös ja kusen kuulemma reunoille. No nyt en jättäny kantta ylös mutta nyt valittaa siitä että kusen lavuaariin. Päättäis jo saatana miten sitä pitää kusta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Kuulemma tiskialtaaseen ei saa kusta

Vierailija
2/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin roskikseen kun muija valitti hajusta ja pyysi sytyttämään tulitikun vessareissujen jälkeen. Paskoin siis roskiseen. Se suuttui mulle! Siis täh, ne roskathan haisee jo valmiiksi, mitä yksi pökäle haittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi miehiäkään. Mun kissa kävi kusella miehen työkalupakkiin ja mies suuttui. 

Vierailija
4/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi miehiäkään. Mun kissa kävi kusella miehen työkalupakkiin ja mies suuttui. 

Minkä takia naisten täytyy aina suuttua näistä huumoriketjuista? Eikä tuo ole edes hauska koska mulla ei ole työkalupakkia

Vierailija
5/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neuvotaan sitten asiallisesti. Sun pitää käydä pihalla. Mutta ei tietenkään omalla, vaan naapurin pihalla. Aidan yli saa kusta, jos pituutta riittää.

Vierailija
6/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten sorsasta ole kuullut?

Vierailija
7/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naisten täytyy aina suuttua näistä huumoriketjuista? Eikä tuo ole edes hauska koska mulla ei ole työkalupakkia

Millaisella miehellä ei ole työkalupakkia!!!!!!