Rv8+4 ja oireet kadonneet
Oireet katosi tossa viikon alussa (pahoinvointi, tietyt ruuat ällötti, hajuherkkyys, kova väsymys, suun kuivuus) ja sunnuntaista asti ollut menkkamaista mahakipua sekä säteilykipua selässä, vatsassa, nivusissa ja reisissä. Myöskin vihlaisut mahan sivulla ovat tulleet tutuksi. Sunnuntaina kumminkin kävin kipujen takia akuutissa jossa sitten ultrattiin kohtu ja siellä pikkuinen oli ja sydän löi kovaa tahtia. Vuotoja ei ole ollut ollenkaan.
Olisiko keskeytynyt keskenmeno? :( Harmi että tämä päättyi. Mulla on ollut 7 vuotta ehkäisy pois käytöstä, juossut sairaalassa munasarjaongelmien takia monta kertaa ja nyt ekaa kertaa raskauduin. Ihmeellistä.
Kommentit (3)
Mulla on molemmissa raskauksissa ollut tollasia vihlaisuja alussa, semmoset tuntemukset ainakin voi olla ihan normaaleja. Kyllähän ne raskausoireetkin jossain vaiheessa päättyy, hyvä jos ennemmin eikä myöhemmin.
Kiitos rauhottavista viesteistä ❤ toivotaan että pikkuisella kaikki hyvin. Huomenna eka neuvola :)
Jos kerran juuri on ultrattu eikä muutakaan vikaa ole, niin ei ole mitään perustetta ajatella, että olisi keskenmeno. Minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja kamalat raskausoireet jatkuivat niin kauan kuin sikiö otettiin pois. Ja oli ollut kuolleena sisällä jo kauan, ainakin koosta päätellen.
Sun keho varmaan vain sopeutui raskauteen eikä enää taistele niin kovasti sitä vastaan.