Mitäs supermutsit meinaa tänään tehdä?
Kommentit (11)
sitten siivousta, pyykkäystä ja vain oleilua ja leikkimistä lasten kanssa.
Imurointi ja lattioiden pyyhintä. Keittiön ja kylppärin siivoaminen.
Aamulla leivoin päivän ruoat ja leivät, nyt pitäisi varmaan askarrella loppuun lapsen kirjahylly, semmoisen kun tuosta on helppo tehdäkin.. Mitäs te muut nollat jotka ette tee lastenne eteen muuta kuin paskaa?
Kotiin päikkäreille (sillä aikaa itse luen pääsykoekirjoja). Sitten syödään, lähdetään ulos (pakkanen saisi kyllä hellittää). Sen jälkeen kauppaan :)
Pakkailen tytön tavaroita. Ilallla äitini tulee hakemaan tytön (10 kk) viikonloppuhoitoon ensimmäistä kertaa ikinä. Illalla menen mieheni kanssa yhdessä ulos ensimmäistä kertaa kymmeneen kuukauteen. Aamulla ennen tytön heräämistä jo pesin ikkunat ja laitoin neidille ruokaa tälle päivälle, laittauduin itse ja luin päivän lehden.
Illalla käydään kaupassa tekemässä viikonlopun ruokaostokset ja loppuilta löhötään telkkarin ääressä. Miehellä alkaa talviloma, ihanaa...
Perheen herkkuruokaa, pesee pyykkiä, viikkosiivous, palstailee ja syö suklaata.
Vaukki on ensimmäisillä päiväunilla ja minä odotan että aika menis nopsaan. parin tunnin päästä on parturiin aika, JEEEE. Esikoinen tulee illalla kotiin kun on ollut pari päivää mummonsa kanssa viettämässä laatuaikaa, JEEE
Ja sitä ennen täytyy tietty käydä suihkussa ja laittautua kauniiksi :)