Onko tällä palstalla yhtään oikeasti mukavaa ihmistä?
Vai onko tänne eksynyt lauma mielensäpahoittajia, v*ttuilijoita ja muita, jotka tykkäävät purkaa pahaa oloaan anonyymisti?
Kommentit (12)
Sossurotta on hyvä tyyppi. Samoin miesasiamiehet.
Höh, täällä on oikeasti hyviäkin tyyppejä ja mainioita kommentteja, kannattaa vaan seuloa. Itteeni en mee vannomaan mukavaksi, mutta en mä ilkeile kellekkään, purevia kommentteja heitän kyllä ahdasmielisille ihmisille. :)
Meinasin tulla sanoo että mää, mutta kun rupesin miettii, niin oon kyl tosi tylsää seuraa. En oo vittuilija, mut muuten tylsimys. Ei kannata tutustua.
Netti tuo huonoimmat puolet esiin ihmisistä.
Täältä löytyy. :)
Tosin keskusteluihin ei oikeastaan koskaan tule kommentoitua aloittajan listaamien tyyppien vuoksi. ;)
On täällä muutamia, kyllä sen kirjoituksista huomaa äkkiä. Ne ärsyttävät ja rasittavat voi ohittaa aika nopeasti rullaamalla. Itse vastailen ihan asialinjalla, ei ole aikaa kaikenlaiseen sonnanjauhantaan, vaan mieluummin pyrin auttamaan jotakuta, jos vain voin. Meitä on useampia tällaisia, olen ilokseni huomannut.
Moonet kuvittelevat olevansa hyviä tyyppejä mutta elävät omassa kuplassaan ja luokittelevat kusipäiksi kaikki, jotka sitä yrittävät puhkaista.
On, minä, oikeesti.