Metrossa juuri nyt eskari-ikäinen poika osoittelee aidonnäköisellä lelukäsiaseella ja ampuu ihmisiä
Eikä tuo äiti tee mitään. Onko tämä sitä uutta oikeistokasvatusta? Ahdistavaa.
Kommentit (14)
Siis osoittelee ja sanoo "pumpum" vai ampuu jotain kuulia? Jos ampuu yhtään mitään, mene sinä ja puutu tilanteeseen itse.
Sano sille ettei osoittele sillä leikiaseellakaan. Jos ei tottele niin ota pois ja pistä roskiin.
Niskaperse otteella heitä pentu metrosta.
Veikkaan että ihan aito pellavapää....
Soita iltalehteen ja pyydä jotain tutkivaa iltalehtitoimittajaa tekemään psykologinen analyysi koko tilanteesta jota ei ole edes itse nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Siis osoittelee ja sanoo "pumpum" vai ampuu jotain kuulia? Jos ampuu yhtään mitään, mene sinä ja puutu tilanteeseen itse.
Leikiaseellakaan ei saa ketään osoitella vaikka sanoisi sitten mitä pum pummia.
Luulisi sen verran järkeä olevan vanhemmilla. Minua kohtaa ei pumputtelisi kahta kertaa useammin. Pojan vanhemmista en siinä vaiheessa piittaisi pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikiaseellakaan ei saa ketään osoitella vaikka sanoisi sitten mitä pum pummia.
Luulisi sen verran järkeä olevan vanhemmilla. Minua kohtaa ei pumputtelisi kahta kertaa useammin. Pojan vanhemmista en siinä vaiheessa piittaisi pätkääkään.
Eli veikkaat, että lapsi oli siinä iässä että tajusi mitä teki eikä halunnut vain leikkiä? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia
Kamalaa. Paras alkaa järjestämään kriisiapua.
No anna ampua. Jos ärsyttää niin potkaise nulikkaa päähän niin oppii olemaan.
"Äiti ei tee mitään" viittaisi ihan toiseen laitaan