Listataan kaikki paskaduunit
Kommentit (16)
Koiranulkoiluttaja, laborantti, lähihoitaja, siivooja, viemärinputsaaja, hevostallin apulainen, eläimiin liittyvän tilan pyörittäjä ja jätevedenpuhdistamon työntekijä. Ei tuu muita duuneja mieleen, missä pitää paskaa käsitellä.
Mitä haet tällä aloituksella? Kaikki työ on arvokasta. Ainut mikä tässä haisee on aloittaja.
Yläasteen opettajat.
Lannanluojat talleilla, navetoissa, sikaloissa ym. Puhelinmyyjät.
Siis tarkoitatko duuneja, mitä en halua tehdä? - Duuneja, joissa joutuu kumartumaan likaamaan kätensä, jotka ei siksi ole kivoja ja on mukavampi kun ne tekee joku muu. - Itse voi sitten vaikka keskittyä sohvalla makaamaan ja arvostelemaan.
Sairaanhoitaja. Käytännössä samaa paskaa kuin lähärin työ muutamalla extra-työtehtävällä höystettynä.
Mun mies oli viime keväänä paskaduunissa. Ajoi pikkubussia puku päällä. Autot uusimpia Mersuja. Hienot puitteet, mutta uskomattoman huono palkka! Vaikka teki 12 h päiviä ja 5 yövuoroa putkeen. Asiakkaat ympäripäissään toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet tällä aloituksella? Kaikki työ on arvokasta. Ainut mikä tässä haisee on aloittaja.
No eikä ole arvokasta. Sen arvokkuuden voisi osoittaa myös tilipussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole arvokasta. Sen arvokkuuden voisi osoittaa myös tilipussissa.
Samaa mieltä. Itse olen pph, jonka työtä hoitolasten vanhemmat arvostavat, mutta työnantaja ei. Surkeasti palkattu paskaduuni, vaikka tykkäänkin sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja. Käytännössä samaa paskaa kuin lähärin työ muutamalla extra-työtehtävällä höystettynä.
No eikös ne saa kuitenkin aika paljon enemmän palkkaa?
Taxikuski. Vaikka minkä sortin asiakasta, etupäässä ylimielisiä bisnessipsuttajia ja viikonloppuisin auton sotkevia kännikaloja.
Lastenhoitaja, lastentarhanopettaja, siivooja