Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siitä seuraa kun naisille on pienestä asti toitotettu sitä, millainen on oikea mies

Vierailija
10.11.2016 |

Oikea mies on aina maskuliinisten ideaalien mukainen, voimakas ja henkisesti vahva. Nainen voi olla heikko siinä vierellä. Pelastettava.

Lopputulos on, että nainen antaa pakkeja lyhyille miehille, koska eihän ne nyt ole mitään maskuliinisia olentoja. Sekään ei haittaa, että etenkin pitkän naisen voi olla vaikea löytää ketään, jos on kovin tiukat pituuskriteerit. Touhu on siis täysin järjenvastaista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole toitotettu mitään. Vapaan kasvatuksen tulos:) Tykästyn toisessa "siihen johonkin", ja usea ihastus on ollut lyhyempi.

Äly, ilo ja hyvät tavat kaunistavat.

Jos olet nuorena katsonut telkkaria ja lukenut nuorten-/naistenlehtiä, niin kyllä sulle on toitotettu. Harva nyt sitä äidiltä kuuleekaan, että miehen pitäisi olla tietynpituinen.

Mä luin nuorena Harry Potteria ja Sormusten herraa, joissa molemmissa sankari on pieni ja hintelä. Telkkarissa kiinnosti lähinnä Salkkareiden Kalle, joka oli homo. Naistenlehtiä en lukenut enkä muista että Demissä olisi koskaan markkinoitu kuvailemaasi mieskuvaa, Koululaisessa ja Suosikissa vielä vähemmän.

Vierailija
22/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tarvitse kenenkään "pelastaa" mutta en vaan yksinkertasesti viehäty lyhyistä miehistä. Lyhyet miehet ovat ällöjä.

Jokaisella on oikeus etsiä omien preferenssiensä mukainen kumppani. Sillä siisti.

Sä olet ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iältäni 50+ ja minulle sekä saman ikäisille ystävilleni ovat äidit ja tädit vannottaneet, että hanki hyvä koulutus, ammatti ja omat rahat, niin et ole kenestäkään miehestä riippuvainen. Ulkonäöstä ei kukaan ole sanonut halaistua sanaa, mutta hyvästä luonteesta siitäkin enemmän.

Vierailija
24/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen edelleen sinkku, koska odotan, että prinssi saapuu valkealla ratsulla pelastamaan mut. Toivottavasti hän löytää lohikäärmeen kidasta siveysvyön avaimet, jotta pääsen joskus neitsyydestäni eroon.

:D

Tänx, piristit mieltäni.

Vierailija
25/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies on aina maskuliinisten ideaalien mukainen, voimakas ja henkisesti vahva. Nainen voi olla heikko siinä vierellä. Pelastettava.

Lopputulos on, että nainen antaa pakkeja lyhyille miehille, koska eihän ne nyt ole mitään maskuliinisia olentoja. Sekään ei haittaa, että etenkin pitkän naisen voi olla vaikea löytää ketään, jos on kovin tiukat pituuskriteerit. Touhu on siis täysin järjenvastaista.

Ei mulle ole toitotettu mitään miehen mallia. Mun isäni oli alle 170 cm enkä mä ajatellu että se ois jotenkin vähemmän miehekäs. Sillä oli naisrintamalla kyllä vientiä vaikka pituutta ei paljon ollutkaan.

Itse olen lyhyenä  antanut pakkeja pitkille miehille koska en jaksa katsella liian yläviistoon toisen naamaa.

Olen aina ollut itse se vahva ja pelastaja, ei se miehen pituus takaa sitä vahvuutta, samalla lailla ne pitemmät miehet voivat olla henkisiä vauvoja ja vänisijoitä.

Vierailija
26/26 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ollaan uskoteltu, että oikea mies on uskollinen, pitää lupauksensa ja huolehtii perheestään. Eihän tällaisesta seuraa kuin h*lvetinmoinen pettymys kun kaikki tapaamani miehet ovat olleet itserakkaita epäluotettavia k*sipäitä. Osa pitkiä ja osa pätkiä.