Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen käyttäytyminen tavallista?

Vierailija
10.11.2016 |

Eli olen alkanut miettimään miten eksä (nainen) kohteli minua, ja nyt vasta olen ymmärtänyt että ei voi olla normaalia käytöstä. Tässä on lista asioista jotka jäivät mieleen:
1. Hän haukkui minua pelkuriksi kun näimme joukkotappelun baarin pihalla ja vedin hänet suojaan
2. Hän loukkaantui verisesti kun sanoin "Olen yleensä retkahtanut brunetteihin, mutta sinä olet poikkeus"
3. Hän piti mykkäkoulua monesti minulle tietämättömästä syystä
4. Hän sai viestejä miehiltä jota en tuntenut, mutta väitti pokkana että mitään ei ole meneillään
5. Meidän piti muuttaa yhteen ja hän hankki lemmikin kysymättä minulta mitään.

Onko teistä normaalia käytöstä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/2 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun mielipide, jollain muulla on varmasti eri ja se on tietysti ihan ok! c:

1. Ei oo normaalia.

2. Letkautus oli melko mauton ja turha, vaikka se ehkä omiin korviisi kuulostaa kehumiselta. On normaalia siis, riippuen toki suuttumisen tasosta. Ite tollasten kohalla tuun hetkeks surulliseks ja kerron että tuntu loukkaavalta ja että miksi, mut joku voi suuttua. Suuttumisen voimakkuus onki sitte eri juttu, jos on itkupotkuraivari niin ei kovin normaalia.

3. Mykkäkoulu on paskamaista aina, ois eri asia jos se ois vaan sanonu ettei se haluu puhuu vähään aikaan. Ei oo normaalia.

4. Tää riippuu siitä miten olitte yhdessä. Avo- ja aviopuolison kuuluu musta tietää kenet puoliso tuntee. Jos vaan tapailette, sun pitää luottaa siihen eikä heti ajatella että tuntematon miestuttu on automaattisesti jotain epäilyttävää. Toki salailu ja kysymisestä suuttuminen on epänormaalia, muuten ei. Myös riippuu siitä kysyykö syyttävästi ja kyttääkö toisen puhelinta.

5. Tää on täysin epänormaalia ja typerää käytöstä.

Kokonaisarviona ei ollut kyllä normaalia ja tasapainoista menoa, syytön et varmaan ollut sinäkään kun ei kukaan meistä ole mutta ihan hyvä että on eksä, noi kohdat mitkä musta oli epänormaaleja osotti jo sen verran kunnioituksen puutetta sua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla