Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varattu mies rakastuu toiseen naiseen, niin

Vierailija
10.11.2016 |

voiko se oma liitto olla hyvä? En puhu mistään ihastumisista, vaan oikeasti siitä että rakastuu kunnolla toiseen naiseen.

Ystäväni kanssa aiheesta "kinataan", hänen mielestään voi rakastua, mun mielestä taas ei. Mun mielestä kahden ihmisen hyvään rakkaussuhteeseen ei pääse kolmas väliin millään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua. 

Vierailija
2/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso aikaa, paikkaa tai sitä onko joku rakastavassa suhteessa vai ei. Se voi tulla ihan puskista hyvässä liitossakin olevalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Rakkaus voi pitkässä suhteessa laimeta, vaikkei ongelmia olekaan.

Vierailija
4/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää tarvitsisi tietää, miksi kolmas voisi tulla kahden väliin? - Kuullostaa aika ahdistavalta parisuhteelta, jos parikunta on jatkuvasti toisissaan kiinni. - Mikä oli alkujaan toisessa se, joka sai aikaan rakastumisen? Ja miksi se olisi jotain sellaista, että kenestäkään muusta ei voisi sellaista löytyä? - Tai ei ainakaan mitään, sitä korvaavaa? Toisaalta mitä se rakkaus lopulta on?    

Vierailija
5/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole niin erikoisasemassa etteikö kumppani voisi rakastua johonkin toiseen. Kaunisajatus, mutta elämä ei ole romattistaelokuvaa, jossa rakkaus voittaa kaikki.

Vierailija
6/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei katso aikaa, paikkaa tai sitä onko joku rakastavassa suhteessa vai ei. Se voi tulla ihan puskista hyvässä liitossakin olevalle. 

Niin. Ihan hyvässä liitossa olevalle. Mutta rakastaako todella oikeasti omaa kumppaniaan, jos tunteet menee niin syviksi jotain toista kohtaan että voidaan puhua rakastumisesta? Sitä en usko.

Vierailija
7/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain suhteesta puuttuu jota hakee toisesta. se voi olla huomiota, seksuaalista läheisyyttä, hellyyttä, ymmärrystä jne

Vierailija
8/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihan hyvässä liitossa olevalle. Mutta rakastaako todella oikeasti omaa kumppaniaan, jos tunteet menee niin syviksi jotain toista kohtaan että voidaan puhua rakastumisesta? Sitä en usko.

Tunteet on vähän jotain muuta kuin oppikirjoista opittua suoritusta, joissa asiat menee aina tismalleen oikein. Sitä voi ihan vilpittömästi rakastaa puolisoaan ja tämä ei suojaa muilta tunteilta.

Vierailija
9/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde, hyväkin, on täysin eri asia kuin ihastuminen, joka on raju kemiallinen tila, ja syntyy ihan eri asioista kuin todellinen rakkaus. Siksi kaikki rakastavassa pitkässä suhteessa olijat ihastuvat joskus, ja joku voi sotkea sen rakkauteen. Fiksu antaa asian olla, se häipyy aikanaan, hölmömpi sotkee oman ja toisten elämän.

Vierailija
10/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole ehkäisyväline, joka suojaa rakkaudelta.

Vierailija
11/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde, hyväkin, on täysin eri asia kuin ihastuminen, joka on raju kemiallinen tila, ja syntyy ihan eri asioista kuin todellinen rakkaus. Siksi kaikki rakastavassa pitkässä suhteessa olijat ihastuvat joskus, ja joku voi sotkea sen rakkauteen. Fiksu antaa asian olla, se häipyy aikanaan, hölmömpi sotkee oman ja toisten elämän.

Puhuinkin nyt oikeasti rakastumisesta, enkä ihastumisesta. Vai väitätkö, että aina silloin kun ihmisellä on sormus sormessa, hän voi vain ihastua? Sormus siis estää rakastumisen?

Vierailija
12/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ne jotka on vuosikaudet olleet ihastuneita johonkuhun ketä eivät ole jostain syystä saaneet, menevät suhteeseen jonkun muun kanssa ja edelleen jatkavat unelmointia siitä toisesta? Jos kyseessä vielä on henkilö joka olisi oikeasti saavutettavissa, eikä esim joku julkkis.

Vierailija
13/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä "rakastaa todella oikeasti", joku kaikenkattava tunneko siitä, että toinen on minulle täydellinen aina ja ikuisesti? Rakkaus vaatii tahtomista, ei ole olemassa mitään "todella oikeasti"-rakastamisen lopullista tunnetilaa.

Vierailija
14/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuinkin nyt oikeasti rakastumisesta, enkä ihastumisesta. Vai väitätkö, että aina silloin kun ihmisellä on sormus sormessa, hän voi vain ihastua? Sormus siis estää rakastumisen?

No jos oikeasti puhutaan rakkaudesta ja rakastumisesta, taustalla pitää olla jo melkoinen määrä uskottomuutta ja pettämistä, että todellinen yhteys olisi päässyt syntymään. Ja silloin ei enää puhuta ihan kunnollisista ihmisistä, eikä minusta keskustelu ole kiinnostavaa. Sen sijaan jos tunteet tuntuvat vahvistuvan vaikka uskottomuutta ei ole (henkistäkään), ei kyse ole rakastumisesta todelliseen ihmiseen vaan omaan haavekuvaan, koska yhteistä arkea ei ole jaettu ja koettu. Joten sikäli kyse on joko ihastumisesta, tai ihmisestä, jonka kanssa ei suhteessa kannata olla ollenkaan.

Jos aloittaja olet se toinen nainen, niin unohda mies. Ei pettäminen ole vaimon vika. Eikä teidänkään alkuhuumanne ole ikuista.

Vierailija
15/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain suhteesta puuttuu jota hakee toisesta. se voi olla huomiota, seksuaalista läheisyyttä, hellyyttä, ymmärrystä jne

Melko varmasti kaikista suhteista "puuttuu" jotain, mitä suhteessa jonkun toisen kanssa saisi enemmän. 

Vierailija
16/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua, mutta harvoin se johtaa mihinkään.Kypsä ihminen voi säädellä tunteitaan ja ajatella, mikä on järkevää.Ei se rakkauden huuma kauaa kestä ja jos menee kohtalaisen hyvin kotona, miksi lähtisi?

Vierailija
17/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasiko kyselet? No et tietenkään, provo selkeästi. Too obvious. 2/5.

Vierailija
18/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta rakkaus toiseen naiseen voi opettaa mitä rakkaus on ja tähän asti on luulut sen olevan sitä mitä se on puolison kanssa.

Vierailija
19/31 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös samanlainen ongelma, mutta tänään on iloinen päivä elämästäni, koska intialainen tohtori Tugala on auttanut minua palauttamaan aviomieheni hänen loitsunsa. Olin naimisissa 6 vuotta ja se oli niin kauheaa, koska mieheni oli todella petkuttanut minua ja etsin avioeroa, mutta kun törmäsin tohtori Dr Tugalan internetissä, kuinka hän auttaa niin monta ihmistä palauttamaan heidän avioliitto ja suhde. Otin yhteyttä ja selitin hänelle tilannetta, suurella yllätykselläni hän kertoi minulle, että hän auttaa minua ongelmallani ja tässä olen nyt juhlimassa, koska mieheni on täysin muuttunut hyvää. Hän aina haluaa olla minun puolellani ja ei voi tehdä mitään ilman läsnä. Olen todella nauttien avioliitokseni, mikä suuri juhla. Toivon, että tämä viesti auttaa myös tarvitsevia ihmisiä.

YHTEYSTIEDOT ... SÄHKÖPOSTI: acubespiritualhome@live.com

PUHELU / NUMERO WHATSAPP

+917838753914

Vierailija
20/31 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen Mirta Quenzada, olen Chilestä, kun olen ollut suhteessa Andersonin kanssa vuosia, hän hajosi kanssani, teen parhaani Tuoda hänet takaisin, mutta kaikki turhaan halusin hänet takaisin rakkauden vuoksi Minulla on hänen puolestaan, olen pyytänyt häntä kaikesta mitä minulla on, selitin ongelmani ystäväni ja hän ehdotti, että ensin minun pitäisi saada yhteyttä loitsuja, joka voisi auttaa Spell tuoda hänet takaisin, olen nainen, joka ei koskaan uskonut taikuutta , Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla oikeinkirjoittajaa, ja hän kertoi minulle, ettei ollut mitään ongelmaa, että kaikki olisi kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, heittää loitsun ja yllättävän toisena päivänä oli noin 4 tuntia. Minun ex kutsui minut, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että olen pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun tulevan takaisin hänelle, hän rakastaa minua niin paljon, että olin niin onnellinen ja menin hänen luokseen Kuinka he alkoivat elää onnellisesti uudelleen yhdessä. Sittemmin lupaan, että kenelläkään minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä, viitaten hänelle ainoa todellinen ja voimakas oikeinkirjoittajan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. Voit lähettää hänelle, jos olet tarvitsevat apuasi suhteellesi tai muussa tapauksessa.

SPECIALTY-ALUE.

(1) Jos haluat ex: n takaisin.

(2) jos sinulla on aina pahoja unia.

(3) Jos haluat olla edustettuna toimistossasi.

(4) Jos haluat, että naiset / miehet käyvät sinun jälkeen.

(5) Jos haluat lapsen.

(6) Jos haluat olla rikas.

(7) Jos haluat sitoa miehesi / vaimosi olemaan sinun ikuisesti.

(8) Jos tarvitset taloudellista tukea.

(9) Selvitä, että menetät rahaa.

(10), jos haluat lopettaa avioeron.

(11), jos haluat erota miehesi.

(12), jos haluat toiveesi myöntää.

(13) Raskaus loitsuja synnyttää vauva

(14) Varmista, että voitat huolestuttavien tuomioistuinten tapaukset ja avioeron riippumatta siitä, miltä vaiheelta

(15) Lopeta avioliitto tai suhde hajoamasta toisistaan.

(16) jos sinulla on jokin sairaus (HI V), (CANCER) tai jokin sairaus.

Ota yhteyttä tähän suuriin ihmiseen, jos sinulla on ongelmia keston ratkaisussa.

YHTEYSTIEDOT......

EMAIL: acubespiritualhome@live.com

DIRECT / NUMBER WhatsApp +917838753914

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi