Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ihmisiä vaivaa

äiti itsekin
10.11.2016 |

mitä joidenkin ihmisten elintavoille on tapahtunut?!? töissä TODELLA ylipainonen työkaveri söi lounaaksi RANSKANLEIPÄÄ ja niitä makeita rahkoja mitkä on tarkotettu leipomiseen!! sitten kaupassa joku läski osti ranskalaisia ja HK: sinistä ja paras oli ku kassalla osti röökiä ja pyysi kassaneitiä etsimään semmosen askin missä ei oo niiden rumien keuhkojen kuvia?!? mua ällöttää tommoset itsekurittomat läskit ja nyt en puhu vähän pyöreistä ihmisistä vaan rehellisistä läskeistä...mikä teitä vaivaa?!? älkää helvetissä siiäkö noita elintapojanne lapsillenne!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sama täällä! olen töissä kotihoidossa ja mun reilusti ylipainonen työkaveri puuskuttaa sen verran äänekkäästi eteenpäin että jonakin kauniina päivänä saa sydärin..

Vierailija
2/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo uskomatonta että joidenkin ihmisten itsekunnioitus voi olla niin alhaalla että mättää kaikenlaista paskaa eikä urheile!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa sairaanhoitaja ja suurin osa ihmisten terveysongelmista johtuu huonoista elintavoista..huokaus!! yritä siinä sitten selittää 90-kiloiselle että se polvivaiva saattaisi hieman helpottaa jos painosta lähtis semmonen vähintään 20 kiloa..

Vierailija
4/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kannat noin paljon huolta tuntemattomista ihmisistä? Miksei he saa elää elämäänsä kuten lystäävät?

Eihän kaikki ole sun kaltaisia neroja, ei voi olla.

Vierailija
5/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vinkkejä, miten saa hyvän itsekurin?

"Senkus vaan et syö." Eli kysyn että miten tämän käskyn noudattaminen onnistuisi pitkäjänteisesti.

Vierailija
6/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole varmasti sen parempi itsekuri kun kellään muullakaan mutta motivaatio pysyä terveenä ja hyvän näköisenä maistuu paremmalle kuin yksikään suklaapatukka..pitää arvostaa ja tykätä itsestään..

AP

Vierailija
7/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurse kirjoitti:

olen kanssa sairaanhoitaja ja suurin osa ihmisten terveysongelmista johtuu huonoista elintavoista..huokaus!! yritä siinä sitten selittää 90-kiloiselle että se polvivaiva saattaisi hieman helpottaa jos painosta lähtis semmonen vähintään 20 kiloa..

Kyllähän ylipainoiset tämän tietää. Te sairaanhoitajat ette kuitenkaan osaa neuvoa, miten sen painon saa putoamaan. Ei tosin kyllä lääkäritkään  eikä ravitsemusterapeutit osaa.

Vierailija
8/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYöttömyys, pelko yt;istä, rahattomuus, epävarmuus saa hakemaan helpotusta hypotalamukseen vaikka mistä roskasta. 

kun makeaa mä syön

löysentää voin mä vyön

en peloltani rauhaa saa 

siks en makeitani kenkään kanssa jaa

löytyy siitä lohtuni

se on kuin kohtuni

sieluni alavus

ruokkii hypotalamus

Vierailija
9/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Hyvä, että osti vielä sitäkin. Tulee läskeihin liikettä ja tytinää.

Vierailija
10/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TYöttömyys, pelko yt;istä, rahattomuus, epävarmuus saa hakemaan helpotusta hypotalamukseen vaikka mistä roskasta. 

kun makeaa mä syön

löysentää voin mä vyön

en peloltani rauhaa saa 

löytyy siitä lohtuni

se on kuin kohtuni

sieluni alavus

ruokkii hypotalamus

noo, onkos se ruoka pidemmän päälle parantanut oloa? 

Vierailija
11/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin anorektikko ymmmärtäisit syömishäiriöni ja masennukseni?

Vierailija
12/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nurse kirjoitti:

Kyllähän ylipainoiset tämän tietää. Te sairaanhoitajat ette kuitenkaan osaa neuvoa, miten sen painon saa putoamaan. Ei tosin kyllä lääkäritkään  eikä ravitsemusterapeutit osaa.

ITSEKURILLA!! ne hyvät päätökset pitää tehdä joka päivä monta kertaa päivässä koko loppuelämän ajan..niin me terveellisesti elävät tehdään joka päivä..ei ole mitään taikapillereitä tai kikkakolmosia..

Vierailija
13/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mulla ole varmasti sen parempi itsekuri kun kellään muullakaan mutta motivaatio pysyä terveenä ja hyvän näköisenä maistuu paremmalle kuin yksikään suklaapatukka..pitää arvostaa ja tykätä itsestään..

AP

Onko sulla sitten joka päivä suuria himoja epäterveellisyyksiä kohtaan?

Minulle tässä hetkessä se suklaapatukka maistuu paremmalta kuin sen syömättä jättäminen. Eli pitäisi osata ajatella pitkälle ja jaksaa koko elämänsä ajan kieltäytyä houkutuksista suurimman osan ajasta.

En ole edes hyvännäköinen enkä olisi sitä, vaikka olisin kuinka terve, joten vaikea saada motivaatiota siitäkään, että näyttäisi paremmalta, koska vaikutus olisi niin pieni, kun taas ajatus himoille antautumisesta tuo paljon iloa.

Miten sitä motivaatiota saisi?

Vierailija
14/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nurse kirjoitti:

ITSEKURILLA!! ne hyvät päätökset pitää tehdä joka päivä monta kertaa päivässä koko loppuelämän ajan..niin me terveellisesti elävät tehdään joka päivä..ei ole mitään taikapillereitä tai kikkakolmosia..

Itsekurilla laihduttaminen on aina tuhoon tuomittu. Ei kukaan nälkää jaksa kaiken aikaa. Terveellisesti voi laihduttaa ja elää ihan ilman sitä itsekuria, eikä siihen tosiaan tarvitse mitään taikapillereitä.

Vierailija
15/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nurse kirjoitti:

Puhut kuin itsekuri olisi jokin itsestäänselvyys, jonka tyhmäkin tajuaa.

Tyhmä sen kyllä tosiaan tajuaakin, kaikki sen tietää, varsinkin ne joilta se puuttuu. Mutta tyhmä on se joka luulee, että se itsekuri vain tupsahtaa jostain vain nappia painamalla muille, koska itsellekin se on nähtävästi jostain vain tupsahtanut. Vai osaatko kertoa mistä se on sinulle tullut, mistä löysit tämän kyvyn päivittäiseen himoja vastaan taisteluun?

Vierailija
16/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää esim makeanhimoa ollenkaan kun syön 6 kertaa päivässä, tarpeeksi hyviä rasvoja, proteiinia ym..herkuttelen esim banaaniletuilla tai raakasuklaalla, lisätyn sokerin olen jättänyt kokonaan pois,,esim banaaniletut jonka päällä on marjoja ja luomuhunajaa on taivaallista herkutteluun..ja pitää muistaa juoda myös paljon vettä

Vierailija
17/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun makeaa mä syön

löysentää voin mä vyön

en peloltani rauhaa saa 

löytyy siitä lohtuni

se on kuin kohtuni

sieluni alavus

ruokkii hypotalamus

Silti aivan parasta

On luuviulun hytky raivosta.

Ei tajua tuo ihminen

On arvokas täällä jokainen.

Ja miksi jaksaa kiinnostaa

On siinä jotain sairasta.

Siispä löysää pirkko nutturaa

On elo silloin lepposaa.

Ota vaikka kahvipulla

On rento mieli heti sulla.

Vierailija
18/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla otsikolla olisi voinut avata huolen niistä joiden toiminta vahingoittaa toisia ihmisiä.

Jos joku syö huonosti, se ei ole muilta pois. Psykopaattista vuorovaikutusmallia on sen sijaan siinä jos pitää nälviä muita..

Vierailija
19/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nurse kirjoitti:

No en minä ainakaan mitään ITSEKURIA käytä, ei vaan noin yleisesti tee mieli mitään kamalan epäterveellistä (eikä mitään makean- tai rasvaisenhimoja), ihan tavallisen terveellisesti syön ja terveenä olen pysynyt. Mahtaisiko sun pinnaa nyt kiristää tuo sun jatkuva taistelusi ja ITSEKURIN käyttäminen, ja siksi reagoit noin voimakkaasti niihin, jotka ei sitä käytä ja "antavat" itsensä olla lihavia? Ei mua nimittäin ainakaan muiden lihavuus noin paljon rassaa, joskus kyllä esim. tupakointi lähinnä juuri siksi, että annetaan lapsille huono esimerkki (jos näen vaikka tupakoivan vanhemman).

Vierailija
20/20 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

ITSEKURILLA!! ne hyvät päätökset pitää tehdä joka päivä monta kertaa päivässä koko loppuelämän ajan..niin me terveellisesti elävät tehdään joka päivä..

Voi sua raukkaa :). Mahtaa olla vaikea elämä. Koko ajan vaan mietit, miten estäisit itseäsi syömästä ja pullahtamatta jättipalloksi :).

Mun ei tarvitse tehdä mitään. Pysyn hoikkana ajattelematta koko asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän