Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yskänhelpotusvinkkejä?? alan olla tod epätoivoinen ja olen kuin zombie, en jaksa enää :´(

Vierailija
10.11.2016 |

Lyhyesti sanottuna olen ollut edellisen kerran terveenä joskus lokakuun alussa ja nyt alkaa olla sellainen olo, että en usko enää mihinkään paranemiseen tai että pysyisin terveenä jos olo helpottaakin=mm silmätulehduslääkekuuri nro3 menossa putkeen.
Eli olen tällä vkolla yskinyt yöt ja päivisinkin niin että keuhkot on jo kipeänä, ja kurkku vaikka se on ollut muutenkin äärettömän kipeä jopa 10vrk putkeen. Mutta tällä viikolla yöni menneet niin että nukahdan ja herään n.3h kuluttua yskimiseen jonka vuoksi sitten valvonkin 2-3h putkeen, keskellä pimeintä yötä, viimeyönä klo03-05 paukutin. Seisoin jopa terassilla pakkasessa mutta ei se paljoa auttanut. Yritin tuossa nukkua 1,5h ajan mutta eipä onnistunut sekään kuin n.10min ajaksi kun yskin ja paukutin koko ajan.
Codesan-pohjaista yskänlääkettä olisi mutta en voi sitä edes yötä vasten pahemmin ottaa, koska ummettaa heti ja käsikauppalitkuthan ei auta mitään. Tyynyjä on selän alla useampia ja Ventoline-evohaleria aloitin tänäaamuna kun lääkekaapista löytyi alkuvuodesta saamani satsi sitä keuhkoputkien avaamiseen.
Ja toinen silmä on punaisempi kuin toinen joka aamu vaikka lääkekuuri siihenkin, kolmas, alkoi taas maanantaina.
Olen ihan loppu, laahustan vaan täällä kotona silmät ristissä ja itken välillä, eilen kaaduin rähmälleni ilm väsymyksen vuoksi, olen tosi kömpelo mm käsistäni kun menee tarpeeksi väsyneeksi touhu. Ma oksensin n.20x muutaman (4) tunnin aikana ja meni 2vrk että sain mitään alas ja sen jälkeenkin vain maustamatonta gefilusjogurttia ja mehukeittoa pikkuannoksina.

MITÄ voin tehdä??? niin ja crp oli norm alle 5 pari päivää sitten, nielunvilj (toinen kerta 3vkon sisään) oli negatiivinen, korvat siistit, keuhkoäänet ok jne. Niitä Adeno-verikoketuloksia odottelen mutta menee ensiviikkoon, tosin se on virus joten en siitäkään muuta kostuisi kuin saisi tietää syyn näille viikokausia jatkuneille oireille jotka estävät mm työnteon aika tehokkaasti vaikka pari ed viikkoa olinkin töissä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicks vaporub rintakehään ja kaulaan. 

Valkosipulia kolme kynttä päivässä riivittynä näkkärille tonnikalan kanssa.

Inkiväärimehua joku suosittelikin.

Kodin siivous ja ilmanvaihtotarkistus.

Vierailija
22/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mucomystiä määräsivät sairaalan lääkärit miehelleni yskään.  Ovat ilman reseptiä saatavia hyvänmakuisia poretabletteja.  Auttavat esim. Panacodin satunnaisessa  liikakäytössä vastalääkkeenä.   Siis auttavat maksatoksiuuteen.  Ensiapuna.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla