Olen aivan ihastunut lapseni terapeuttiin
Hän on erittäin loistava työssään, lempeä ja älykäs. Hän on viisissäkymmenissä ja ikäisensä oloinen muuten sekä nainen myöskin. Mikä mua oikeasti vaivaa, kun olen aivan kuin rakastunut suunnilleen häneen? :( Hän on niin ihana ja suloinen jotenkin, että haluaisin vain halia häntä, jos saisin...ja toki keskustella kaikesta mahdollisesta ja tutustua häneen lähemmin.
Tämä on hieman kiusallista jopa, kun siis lapseni terapeutti on kuitenkin heteronainen ja itsekin olen miehen kanssa (sinänsä onnettomassa) liitossa. Voikohan tällainenkin olla transferenssia? Miksi mä koen niin vahvasti häntä kohtaan sellaisia tunteita? En kyllä ole ollut näin ihastunut keneenkään moneen vuoteen.
Kommentit (2)
Mikä juttu tää on? Oletko ihastunut omaan terapeuttiin, lapsen terapeuttiin vai lapsen puheterapeuttiin? Koetatko löytää jotain tukea sille, että jollain tavalla sinulla ja terapeutillasi voisi olla suhde? Tai tietää, missä menee sopivaisuuden raja?
Olen jotenkin niin kiitollinen siitä hänen työstään ja toki olemme nyt nähneet useamman kerran, joten olen huomannut, miten rakastettava, ihana, taitava, luova ja älykäs hän on. Ja hänellä on jotenkin niin ilmeikkäät ja herkät kasvot.
En haluaisi olla näin pöhkö, mutta olin siis ihan lääpälläni, kun näin hänet viimeksi. Veikkaan, että hän ei kyllä välttämättä arvaa mitään, kun siis ollaan hieman eri ikäluokkaa ja se tilanne on niin epäsopiva mihinkään flirttiin ja siis ei hän välttämättä edes tulisi ajatelleeksi, että joku häntä nuorempi tiettävästi miehen kanssa avioliitossa oleva nainen tuntisi vetoa häntä kohtaan.
Miksi tunnen näin, oi miksi? Haluan hänelle kaikkea hyvää ja ihailen häntä suuresti, mutta kunpa saisin tutustua häneen. <3