Laskulle yksityinen hammaslääkäri, mistä? Pk-seutu
Otsikossa tuo tulikin, joka puolella kyllä tarjoavat luottoja ja rahoitusvaihtoehtoja kolmannen osapuolen kautta yms. Mutta tietäisittekö yhtään hammaslääkäriä jossa vain lyödään lasku kouraan paikalta lähdettäessä, tai lähetetään vaikka kotiin?
Pitäisi löytää yksityinen hammaslääkäri josta saa laskulla (ja tasokasta hoitoa, pelottaa jos tekeekin huolimattomasti), julkiselle en uskalla tätä mennä korjaamaan kun jo mokasivat sen kerran ja kyseessä yläetuhampaat enkä halua mitään edestäpäin näkyviä korjauksia, kun ongelmakin on takana hammasvälissä. Nyt näkyy vain tosi ikävästi hampaan läpi tummat läntit eli ne reiät vaikka paikka on. Pelillä kun katsoin näytti joltain väliaikaiselta paikalta kun sen verran karsean näköinen klöntti näytti olevan siihen vain läntätty. Kukaan ei kyllä mulle ole puhunut mistään väliaikaisesta.
Karsean hammaslääkäripelon takia käynnit jääneet vaikka on muuallakin reikiä, yksi puolen hampaan kokoinen ollut jo pari vuotta ja nyt alkoi särkemään, pakko nyt vaan mennä kun haittaa hampaista stressaaminen jokapäiväistä elämää ja hampaista on tullut mulle jo pakkomielle. Tuijotan leffoissakin vain kaikkien näyttelijöiden hampaita, samoin facebookissa ja livenäkin ne tulee aina vilkaistua vaikkei nyt kasvokkain ihan tuijottaakaan voi.
Ikää 22. Opiskelijalla ei varaa maksaa heti kassalla kun ei tilin kate riitä. :( Pakko päästä ennen viikonloppua, en kestä tätä enää. Puoli yötä selannut hammaslääkärien nettisivuja.
Kommentit (7)
No miksi ihmeessä sä et soita niihin hammaslääkäripaikkoihin etukäteen ja kysy että voiko laskulla maksaa?
Itse käytin Stadissa asuessa Mikkoa,
Vallilan Hammaslääkärikeskus Oy
Mäkelänkatu 30 A 4
00510 Helsinki
Ainakin sai 2v sitten laskun mukaansa, ja 2viikkoa maksuaikaa, kannattaa soittaa ja kysyä että vieläkö onnistuu
Olen itse pelkopotilas, mutta tuon Mikon kanssa onnistuttu paikkaamaan ja hoitamaan hampaat aina
En nyt ymmärrä, mitä eroa kirjoittaako hammaslääkäri laskun omissa nimissään vai rahoitusyhtiön kautta. Molemmissa tapauksissa asiakkaalta tarkistetaan luottotiedot ja hoitokulujen päälle laskutetaan laskutuskulut. Ja se on yhtä kallista tai halpaa molemmissa tapauksessa.
Eli haluat laskun jota et aio maksaa? Koska ei ole parin viikonkaan päästä rahaa sen enempää?
En kertoisi sulle laskua kirjoittavan hammaslääkärini nimeä, koska vaikutat sellaiselta ettet laskua maksaisi. Ellei sinulla ole paria satasta pahan päivän varalle, opettele säästämään se.
jos ei ole varaa niin mene julkisen kautta. Eihän tuo edes kuulosta olevan mikään akuuttiongelma. Kuulutko YTHS:n piiriin?
Siis ei yhtään vastausta :(
Kai vain menen sitten jonnekin jonka nettisivuilla ei lue maksutapoja ja toivon parasta. Totean sitten tiskillä että luulin saavan laskulla /:
Tää on ihan sietämätöntä, en olisi koskaan voinut kuvitella että hampaat voi mennä tämän ikäisenä :( Reikiä kun on vähän siellä-täällä, niihin ei vain särje muihin kuin nyt tuohon yhteen isoon poskihampaassa olevaan josta mainistin aloituksessa. Etuhampaissa outo tunne muttei kipu tai vihlonta.
Harmi. Jonkun muun yksityisistä hamppilääkäreistä olevaan ketjuun tuli paljon vastauksia hammashoitajaltakin.
Saisikohan sellaista palveluseteliä pyytämällä tai menemällä toisen hampaan vuoksi..? En vain uskalla korjata julkisella noita etuhampaita, ties mitä niille tekee. Nyt niihin tullut hetki sitten vanhan korjauksen seurauksena halkeamia eteen. Ei siis paloja lähtenyt mutta niissäon pari sellaista viivaa. Pelottaa että joku toistaitoinen paikatessaan takaa rikkoo nämä hampaat tästä edestäkin ja sehän nyt olisi käytännössä elämäni loppu. En tiedä mitä tehdä! Keraamiset paikat olisi varmasti parhaat mutta eihän opiskelijalla sellaisiin ole varaa, halpaa (ja huonompaa) muoviseosta pitää käyttää. En voi ottaa luottoa/lainaakaan.