Miten tuolla Johanna Oraksella on noin ryppyinen ylähuulen yläpuoli?
Mua neljä vuotta vanhempi, enkä ole kuvitellut että mulle voisi tulla tuollaisia vanhusryppyjä vielä 20-30 vuoteen.
N42
Kommentit (20)
Kamalaa. Ryppyjä ylähuulessa. Jos se on imeskelly pensseleitä? Onneksi mulla ei ole, vaikka olen viiskytä. Minä "onnentyttö".
Aika paljon johtuu esim. ihon ohuudesta, auringonotosta ja tupakoinnista. Olen reippaasti yli 60, ja ei vieläkään tuollaisia ryppyjä. Tosin minulla on ns. paksu iho.
Mua pelottaa, että mulle tulee kans. Tän kesän aikana huomasin alkavia ryppyjä, iho on ollut tosi kuiva vuoden ajan. Enkä edes polta :(
Mitä sä höpötät? Googlen kuvahaun tuloksilla Oraksella on ihan tavallinen ylähuuli eikä "ryppyinen"
Vierailija kirjoitti:
Missä juttua Johannasta?
Ykkösellä miehensä ja tyttärensä kanssa just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpötät? Googlen kuvahaun tuloksilla Oraksella on ihan tavallinen ylähuuli eikä "ryppyinen"
Näkyy lähinnä sillon kun puhuu. Kai sillä on paksu meikki.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan filtrumiksi eikä miksikään "ylähuulen yläpuoleksi" :D
En ole koskaan kuullut tuollaista sanaa. Yleensä sanotaan ylähuuli tai nenän alusta. Halusin nyt vaan tähdentää että en tarkoita huulia vaan sitä yläpuolista ihoa.
ap
Unohtanut käyttää siloittavia voiteita ja seerumeja. Eihän tuo ylähuuli mitenkään ryppyinen ole
Nämä ylähuulen rypyt ovat hyvin vaikea silottaa esim. täyteaineilla. Siksi monella vanhemmalla naisella saattaa muu iho kasvoilla olla sileä täyteaineiden ansiosta, mutta iän paljastavat nää rypyt ylähuulen yläpuolella.
Nizzan aurinko vanhentanut..? Kapea huulisilla tulee herkemmin ryppyjä näkyviin huulen yläpuolelle.
Tuo on tyypillistä naisille, eikä johdu tupakoinnista vai tupakoiko esim. Paula Koivuniemi, jonka juovista oli vähän aikaa sitten puhetta täällä. Miehillä vastaavia ryppyjä/juovia ei esiinny.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan filtrumiksi eikä miksikään "ylähuulen yläpuoleksi" :D
Nenän alla oleva syvänne on filtrum, mutta juonteita on yleensä koko ylähuulen pituudelta, eikä niillä ole varsinaista nimeä.
http://internet-bun.info/wp-content/uploads/fefefe-25.jpg
http://image.slidesharecdn.com/essentialanatomyforfacialinjections-1405…
Joillekin tulee ilman sen kummempaa auringonottoa tai tupakointia. Yksi hyvä kikka on sivellä silmänympärysvoiteen jämät huulien ympärille.
Yleensä iäkkäämpiä naisia kehotetaan käyttämään huulipunaa jotta saadaan väriä kasvoille. Minusta mikään ei vanhenna niin paljon kuin voimakkaanvärinen huulipuna ja ryppyihin pakkautuva meikkivoide. Less is more kun ikää alkaa tulla.
Tupakoitsija?